poniedziałek, 18 listopada 2019

Czarny Piątek z Shein

  Zapraszam was na Czarny Piątek z Shein, firma przygotowała wiele atrakcyjnych okazji z których warto korzystać, przeceny, rabaty i wiele więcej znajdziecie na stronie sklepu. 
    Z tej firmy zamawiam już od dłuższego czasu, ubrania są zawsze na czas, jestem zadowolona z moich wyborów, dlatego wam je polecam. Tym razem również wybrałam coś dla siebie: najpierw czarne spodnie oraz kolorową spódnicę. Elegancja towarzyszy mi każdego dnia dlatego takie propozycje na moim blogu, jednak jeżeli lubicie sportowy styl itp. na pewno coś dla siebie znajdziecie. 
    Cenię sobie rzeczy dobrej jakości, które będą mi służyć długi czas dlatego wybieram Shein. Mam z tego sklepu płaszcz jest to mój ulubiony, bardzo wygodny, zakładam go bardzo często i nie mechaci się, ani kolor nie blaknie, nie ma również zaciągnięć. Często też zakładam niebieską sukienkę brokatową, zamek się nie psuje, nie ma żadnych zniszczeń, kreacja ma rok, a wygląda jak nowa.
    Dlatego wybrałam kolejne rzeczy właśnie spodnie i spódnicę. Rozmiar w sam raz, ładnie dopasowane, wygodne, do pracy szkoły idealnie. 

  Zapraszam i polecam  

Kody i linki:

Z kodem BF191077 ....15% zniżki na zakupy w Shein!!  

Linki:
Spódnica - http://bit.ly/2qfIv63   814536
Spodnie - http://bit.ly/2KlNybV   811181

    Spódnica idealna na wyjątkowe okazje, elegancka i dopasowana, pięknie się prezentuje, jest bardzo wygodna. Wybrałam ją ponieważ, spodobały mi się wzory na niej, są cudowne. Jeżeli szukacie świetnej spódnicy to polecam moją, jednak w sklepie Shein znajdziecie bardzo duży wybór, krótkie, midi, maxi jakie tylko chcecie. 
  


           Spodnie, wybierając je myślałam o długich spacerach, sesjach kilku godzinnych itp. Wygodne i w sam raz dla mnie, jesienna idealna propozycja dla miłośników spodni i elegancji. Nie są one typowe, pasują do koszulki jak i sportowych bluz. Czuję się w nich świetnie. Polecam 
Jeżeli nie lubicie czarnych, to są również inne kolory i wzory. 



19 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się ostatnia stylizacja, a także spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta spódnica prezentuje się naprawdę bardzo ciekawie
    Pozdrawiam, Mada
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia stylizacja jest naprawdę piękna. Taką w moim stylu. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mój styl, ale sklep ma wiele ciekawych ubrań do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asortyment jest ogromny, każdy znajdzie coś dla siebie.

      Usuń
  5. Przyznam że oryginalne propozycje out fitów. Z powyższej strony nic nie zamawiałam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie raz i nie dwa słyszałam o tej marce, ale nigdy nic jeszcze nie zamawiałam. Warto?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz, zajrzę do tego sklepu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nietypowa spódniczka - przyciąga uwagę! <3
    Pozdrawiam serdecznie kochana!

    OdpowiedzUsuń
  9. ta spódnica jest prześliczna <3
    Zapraszam do siebie kochana na bloga a takze na mój kanal na yt :)
    stay-possitive.blogspot.com
    https://www.youtube.com/channel/UCuIH9j67mIcs1MNwx1OzCsg?view_as=subscriber

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, kredyt między osobami fizycznymi jest operacją finansową polegającą na pożyczaniu pieniędzy bezpośrednio od ludzi bez interwencji banku. Przez większość czasu odbywa się to w środowisku rodzinnym lub przyjaznym. Ale ostatnio możesz pożyczyć od nieznajomego. Jestem skłonny oferować pożyczki każdemu, kto ma możliwość spłaty kredytu bez obaw. Z niecierpliwością czekam na kontakt z tobą, jeśli naprawdę potrzebujesz kredytu i jeśli jest to dobra wola.

    E-mail: ( simondurochefort@gmail.com )

    OdpowiedzUsuń