wtorek, 3 września 2019

Stylizacje na każdą kieszeń

  Druga część wpisu o moim zamówieniu z Bonprixu. Poprzednio były buty i torebka, dzisiaj sukienki i żakiet, udało mi się to wszystko znaleźć w rewelacyjnych cenach. 
   Pomysł na taki wpis wpadł mi do głowy gdy czytałam o prawdziwych zarobkach ludzi w Polsce. Stwierdziłam, że znajdę ubrania na które będzie stać każdego - świetnej jakości rzeczy z dobrą ceną.  
    Pierwszą zapisałam sobie czerwoną sukienkę za 38,99zł, spodobała mi się jest elegancka, luźna. Przed założeniem oczywiście trzeba wyprasować. Gdy założyłam ją po raz pierwszy uznałam, że to idealna kreacja dla mnie, bardzo wygodna, świetnie pasuje, nie odstaje jednak też nie uciska.  Z tyłu jest zamek, więc zakładanie szybkie i proste. Jestem zadowolona z tego wyboru. 
    Inna propozycja jeżynowo-czerwona sukienka z falbanami. Najpierw co mi się rzuciło w oczy to te falbany, są fantastyczne. Stylizacja wygląda ciekawie, oryginalnie, inaczej tym bardziej, że ten element najczęściej jest na dole sukni. Po za tym spodobał mi się kolor i siateczka. Również trzeba przyznać, jesień już coraz bliżej, więc trzeba zmieniać garderobę. Wybierajmy jednak kolorowe ubrania, wesołe. 
    Dodatkowo na listę dołączyłam żakiet. Będzie idealny na chłodniejsze dni jesienne. Dłuższy niż moje pozostałe i jest na pewno grubszy. Pasuje do wielu stylizacji. Cena korzystna...jedynie 39,99zł. Wygodny, założycie go również na jesienny sweter. Jestem zadowolona z moich zakupów. 
    Dzisiaj druga część stylizacji na każda kieszeń, niebawem pojawi się trzecia, jednak ten cykl będę prowadzić już na stałe.
   
Linki: 
https://www.bonprix.pl/ 
Sukienka jeżynowo-czerwona 
Sukienki do 40zł 
Żakiet 
Wdzianka i żakiety


15 komentarzy:

  1. Niestety nie mój gust :/ może jakbyś spieła w pasie sukienki pasem wyglądałoby lepiej:/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no kochana ślicznie wyglądasz! :)
    Sukienka z falbankami na rękawkach wygląda cudownie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki, a te są wyjątkowo piękne i kobiece. Prezentujesz się w nich bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku lekko oszalałam na punkcie sukienek, jak nigdy, jednak zaprezentowany styl nie pasuje do mojej sylwetki, tym niemniej miło podziwia się go na takiej modelce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te dwie sukienki bardzo fajne są, ciekawe jak by na mojej figurze sie prezentowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne sukienki i odważne kolorki. Jednak nie moj krój, ja zdecydowanie coś krótszego jeżeli już

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie jest to mój gust i raczej nie pasowałyby do mojej figury bo jestem niska, ale Tobie zdecydowanie pasuje! :)
    Zapraszam :)
    ania-el.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta druga sukienka bardzo przypadła mi to gustu ♥ Super wyglądasz!
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jest to mój styl, ale ty wyglądasz w tym ślicznie!
    ssaysomething.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienki nie są w moim stylu, ale ładnie Ci w tych kolorach :)
    pozdrawiam
    https://artidotum.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezbyt w moim stylu, ale na Tobie wyglądają naprawdę prześlicznie. Szczególnie sukienka z falbankowymi rękawami. <3
    https://swiat-zwariowaneej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sukienka wygląda super :) Żakiet nie mój styl, ale każdy ma inny gust

    OdpowiedzUsuń