czwartek, 9 maja 2019

Szczotka z funkcją prostowania włosów

    Zastanawiałam się ostatnio o czym by tu wam napisać i uznałam, że przedstawię wam ciekawy sposób na proste włosy. Najpopularniejszym produktem jest oczywiście prostownica, ale ja mam lepszy patent i o wiele bezpieczniejszy dla włosów.
     Mam namyśli szczotkę prostującą...czeszecie włosy i jednocześnie prostujecie. Szybko i wygodnie. Ułatwia rozczesywanie włosów, nie niszczy ich tak jak prostownica, ponieważ nie ma zacisku. Żeby osiągnąć lepszy efekt najlepiej jej używać na wilgotne włosy. Możecie ustawić temperaturę od 100 do 230 stopni. Jak widzicie na szczotce są pomarańczowe zakończenia, one chronią przed oparzeniem skóry dodatkowo masują głowę - prostowanie zaczynamy od czubka głowy aż po końcówki. 
   Użytkowanie:
- Rozwinąć do końca kabel.
- Po prawej stornie na rączce jest włącznik, przetrzymać go 3 sekundy, aby włączyć.  
-  Przy włączniku jest + i - tymi przyciskami regulujemy temperaturę - początkowa to 180 stopni.
- Gdy prostowanie zostanie zakończone, aby wyłączyć naciskamy wyłącznik przez 3 sekundy. 
 - Włącznik i wyłącznik to ten sam przycisk. 
    Moja opinia jest pozytywna, szczotka nie zajmuje wiele miejsca więc można zabrać ją w podróż, o wiele szybciej można wyprostować włosy i jednocześnie się uczesać. Bardzo prosta obsługa, świetna cena, jak najbardziej zachęca do zakupu. Zamówienie uznaje za udane.

 http://www.adler.com.pl/index.php/Main/Produkt/cr_2313
https://www.ceneo.pl/53535299

                                    Jak wam się podoba szczotka?     Znacie firmę Camry ?


18 komentarzy:

  1. Nie znam tej firmy, ale szczotka wydaje się fajna - zwłaszcza że jest szybka �� to dla mnie duża zaleta

    OdpowiedzUsuń
  2. Totalnie nie dla mnie, ale bardzo fajna notka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżet myślę,że warto go wypróbować 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa czy u mnie sprawdziłaby się taka szczotka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze zapowiada się Super, gdybym tylko nie miała prostych włosów swoich naturalnych 🙁 mimo to fajny gadżet ☺️

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam podobnej szczotki tylko od innej firmy i bardzo się zawiodłam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa czy poradziłaby sobie z moimi włosami, które bardzo trudno wyprostować
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Moich grubych włosów nie potrafi dobrze wyprostować nawet prostownica, więc szczotka na pewno sobie nie poradzi:/ ale sam patent faktycznie fajny, bo można zabrać w podróż 2w1.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam takiej szczotki. Kiedyś regularnie sięgałam po klasyczną prostownicę, ale zrezygnowałam z poddawania moich włosów wysokiej temperaturze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O nie znałam wcześniej tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. w sumie bym wypróbowała ale w sumie mam proste włosy heh więc chyba byłaby mi nie potrzebna :)
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  12. mam tę samą szczotkę, nawet firma i kolor, niestety na moje loki nie działa jakoś bardzo dobrze, ile bym je czesała, znowu się pokręcą!
    BUZIAKI! :*
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń