czwartek, 30 maja 2019

Stylizacje - Bonprix

     Dzisiaj kolejne stylizacje jakie przygotowałam dla was. Wszystkie ubrania wykorzystane przeze mnie znajdziecie w sklepie Bonprix. Kto śledzi cały czas mojego bloga na pewno wie, że kupuję tam już bardzo długo i pierwsze swoje zamówienie złożyłam będąc w liceum. 
   Zamówiłam sobie dwie sukienki, sandały oraz spódnicę jednak do tych zestawień dołączyłam ubrania które miałam już wcześniej.  Rzeczy z tego sklepu są świetnej jakości, paczka przychodzi szybko, strona jest przejrzysta wszystko łatwo znaleźć - można ustawić jaki chcecie rozmiar, kolor, przedział cenowy itp. dużo zalet i plusów przemawiających za zakupami na tej stronie. 

* Mój pierwszy wybór to sukienka biznesowa, zaznaczyłam oczywiście rozmiar 32/34 przyznaję, że jest akurat, nic nie odstaje ani nie jest za ciasna...co widać na zdjęciu, wygodna, stylowa z pewnością seksowna. Spodobała mi się baskinka oraz czarna kokarda przy szyi, dzięki czemu kreacja jest ciekawsza i oryginalna. Jeżeli szukacie nowej propozycji do pracy, albo na spotkania to ta nada się idealnie. 

* Do sukienki postanowiłam dobrać buty i padło na sandałki. Jeżeli szukacie idealnych butów do pracy - wygodnych zarazem eleganckich to te sprawdzą się świetnie. Mimo, że jest obcas słupek o wysokości 9,5 cm to wcale nie są wysokie, a to dzięki platformie. Ostatnio wybrałam się w nich na spacer chodziłam kilka godzin i muszę wam przyznać, że nogi nie bolą, buty są wygodne idealne na dłuższe chodzenie. Oczywiście wybrałam dla siebie rozmiar 36 - są akurat. Pasek zapinany na sprzączkę - jest regulacja. 

* Gdy tak wędrowałam po stronie sklepu zauważyłam kolejną ciekawą sukienkę, którą postanowiłam dodać do koszyka, a jest nią kreacja z falbanami i to właśnie one zwróciły moją uwagę. Jak widzicie na zdjęciach ramiona są odkryte, więc to propozycja na randki, imprezy itp. 
Kolor wybrałam ciemnoczerwono - czarny. Na dole jest lekkie rozcięcie, z tyłu zamek i to co najbardziej się rzuca w oczy to oczywiście piękne falbany. 

* Ostatni mój wybór w tym zamówieniu to spódnica z rozcięciem pośrodku. Kilka lat temu kupiłam czerwoną koszulę uznałam, że łącząc ze sobą te dwie rzeczy będą idealnie do siebie pasować.
Pasuje w sam raz, nie trzeba jej prasować, szybko można się ubrać ponieważ jest z elastycznym paskiem. Do pracy czy szkoły idealna. 

Linki:

sukienka biznesowa
czarne sandałki
sukienka z falbanami
spódnica
koszule

                                      Jak wam się podobają moje stylizacje i która najbardziej ?
      

18 komentarzy:

  1. Pierwsza sukienka podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka śliczna :) choć dla mnie troszkę za długa, nie lubię sukienek które zakrywają kolana. Do tego te sandałki! Właśnie takie chce sobie teraz kupić! Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsza sukieneczka zdecydowanie skradła moje serce! :)
    Do twarzy Ci w czerwieni.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sukieneczka najbardziej mi się podoba 😊 Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne, kobiece stylówki. Sama często zaglądam do katalogu bonprix.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne sukuenki, to mój ulubiony element garderoby . Prezentujesz się w nich wspaniale! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda stylizacja ma w sobie coś fajnego choć muszę przyznać, że to kompletnie nie mój styl. Trudno powiedzieć żebym jakikolwiek miała ale aktualnie wolę dres :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie pamiętam, kiedy kupiłam ostatnio coś z BP - mam wrażenie, że wszystko,nawet najmniejsze rozmiary, są dla mnie za duże...;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie kupuje w bonprix alw buty swiwtne

    OdpowiedzUsuń