czwartek, 28 marca 2019

DETOKS - TYDZIEŃ BEZ CUKRU

    Kilka razy w roku organizuję sobie tzw. detoks od cukru. Polega to na wyeliminowaniu cukru z diety do minimum, ponieważ nie da się w 100% w tych czasach, gdy glukozę mamy praktycznie we wszystkich produktach. 
    Detoks jest bardzo korzystny dla organizmu i  ma dużo zalet. Chętnie go przeprowadzam wiem, że jest bezpieczny i zdrowy, więc nie ma czego się obawiać. Przeczytałam o tym w gazecie, bardzo mi się to spodobało i postanowiłam zacząć to praktykować u siebie. Pierwszy raz był dość trudny...prawie całkowicie zrezygnować z cukru na kilka dnia, ale udało się. Po tym tygodniu czułam się o wiele lepiej, miałam więcej siły, nie chciało mi się ciągle spać, skóra wyglądała promienniej, a co ważne zniknęły niedoskonałości z twarzy i cienie pod oczami. Widzicie jest wiele zalet detoksu, ale to nie wszystkie: wiele szybciej i skuteczniej pracuje, nie jestem ciągle zmęczona. Tydzień bez cukru uczy systematyczności, asertywności, wytrwałości. Stosowanie tego nic nie kosztuje, oczywiście zapomniałam o jeszcze jednej zalecie ważnej dla wielu kobiet...można schudnąć bez faszerowania się tabletkami i cud dietami! Osobiście praktykuję to, aby mieć lepszą kondycję i nie odczuwać ciągle zmęczenia. 
   W skrócie opisałam wam mój ,, detoks od cukru,, mam nadzieję, że was tym zainteresowałam i zachęciłam do działania. Jeżeli są pytania to chętnie na wszystkie odpowiem. Z pewnością pojawi się jeszcze nie jeden post o moim zdrowym trybie życia. 



15 komentarzy:

  1. Fajny taki detoks :) Na pewno zachęca do spróbowania :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. o super pomysł z tym cukrem ;)

    chętnie tez tak zrobie

    http://twinstyl.blogspot.com/2019/03/jeans.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za ten detoks, ja to bym chyba nie wytrzymała :/ ale pomysł świetny

    OdpowiedzUsuń
  4. I mnie by się taki detoks przydał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od czasu do czasu przeprowadzam sobie taki detoks! :)
    Warto zadbać o zdrowie i kondycję.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki detoks to swietny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej, nie za bardzo rozumiem co ma wspolnego detox z cukrem do zdjec Twojej osoby. Ale tak cukier jest niebezpieczny i wlasnie obejrzalam film na Yt o jego zlym wplywie na nasz organizm.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja obecnie zastępuję sobie słodycze owocami. I to się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba bym sobie nie dała rady :D Za bardzo kocham batoniki haha :"D

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  10. ja bym nie dała rady bez słodkości, ale podziwiam :*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń