środa, 14 listopada 2018

Stylowe stylizacje z Lookbookstore.co

    Gdy przeglądałam Instagram zauważyłam profil Lookbook Store. Zobaczyłam tam wiele ładnych ubrań, więc zajrzałam na stronę. Zakładki ułożone kategoriami, wszystko łatwo znaleźć. 
   W ofercie sklepu jest bardzo dużo ciekawych rzeczy, sukienki: mini, midi, maxi; topy, sweterki, spodnie, żakiety, legginsy, koszule, stroje kąpielowe oraz buty,torebki i dodatki. Z całego asortymentu wybrałam dla siebie 2 żakiety + koszulę.  Uwielbiam elegancję, codziennie do szkoły chodziłam w żakietach, sukienkach, często koszulach i legginsach, do tego szpilki, obcasy. Dlatego i tym razem taka decyzja. Chcę pokazać, że klasyka i poważny ubiór wcale nie musi być nudny. 

* Pierwszy jaki wpadł mi w oko, to z oryginalnym kołnierzem i dwurzędowymi guzikami. Stylowy, pasuje do wielu stylizacji, do kreacji na sylwestra, ale też kolację wigilijną, w sam raz do pracy czy szkoły lub ważny egzamin. Idealny na jesień, ma długie rękawy, podszewkę dzięki czemu jest w nim ciepło. Po prawej jak i lewej stornie są kieszenie, można w nich nosić małe przedmioty. Bardzo podoba mi się ta marynarka. Wygodna, świetnie się w niej czuję szczerze wam polecam. 

Drugi żakiety wybrałam z myślą o nadchodzących andrzejkach, świętach. Oryginalny, modny w polskich sklepach na pewno takiego nie znajdziecie. Ma podwójne klapy, kołnierz, długie rękawy, podszewkę.Z przodu pojedynczy guzik. Świetnie dopasowuje się do ciała. Na pewno stworze z nim wiele pięknych stylizacji, które wam oczywiście zaprezentuję. 

* Wybrałam koszulę w paski, nie miałam takiej jeszcze, uważam że będzie pasować do marynarek. Klasyczna zarazem gustowna w połączeniu z spódnicą czy legginsami wyglądam bardzo seksownie. Strój na spotkanie rodzinne, czy dzień powszedni. Przecież na co dzień, też można wyglądać znakomicie. Jest wygodna, lubię ją nosić, polecam zakupy. 

     Sklep oceniam celująco, paczka przyszła szybko bez żadnych komplikacji. Strona ma ciekawy układ, wszystko łatwo znaleźć. Z ubrań również jestem zadowolona, jakość bardzo dobra. Moje zakupy udane, teraz was zapraszam na stronę sklepu, mam nadzieję, że wy również znajdziecie tam coś dla siebie i po pierwszych zakupach podzielicie się ze mną swoją opinią. 

         Jak wam się podobają żakiety ? Lubicie koszule ? Znajcie sklep Lookbook Store ? 

Linki:

Sklep - Lookbook Store
Żakiet z guzikami - https://www.lookbookstore.co/products/black-stand-collar-open-front-blazer 
Żakiet z podwójnymi klapami - https://www.lookbookstore.co/products/black-double-lapel-boyfriend-blazer 
Koszula - https://www.lookbookstore.co/products/blue-vertical-striped-long-sleeves-button-up-top 

                 

45 komentarzy:

  1. Na instagramie mozna znaleźć duzo ciekawych rzeczy. Mega żakiet, do twarz ci!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyglądasz! ;) Stylizacje nie dla mnie ale Tobie bardzo pasują ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie stylizacje całkiem fajne ale pierwsza podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wrażenie, że oba zestawy dodają powagi. Pierwszy żakiet jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna pierwsza stylizacja. Dodaje Ci uroku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne stylizacje ;) Ale moje serce skradły te buciki *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula w niebieskie paski spodobała mi się najbardziej :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  8. Instagram is hub for nice and small business. Liked the 2nd look more.
    www.stylebasket.in

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie stylizację, bardzo mi się podobają ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i eleganckie stylizacje |<3
    https://zyciowy-kogel-mogel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje super się prezentują, a żakiet jest świetny ;)
    Pozdrawiam i dziękuję bardzo za odwiedziny!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz 😍
    Sama tak się ubieram, tyle że do pracy i zgadzam się że takie stylizacje nie są nudne 😍
    Obydwie stylizacje tak samo mi się podobają ❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba żakiety bardzo mi się podobają, świetnie to wszystko zestawiłaś!
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Stylizacje nie do końca w moim stylu, mam wrażenie że spodnie jak i koszula są na ciebie trochę za duże i według mnie średnio to wygląda. Być może jakby były w mniejszym rozmiarze prezentowałyby się lepiej:)

    https://redamancyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mniejszego rozmiaru, bym musiała mieć szyte na miarę.

      Usuń
  15. Koniecznie zajrzę na tę stronę :)
    Ładne stylizacje, ale zdecydowanie nie w moim guście i wybrałabym coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie Ci w tej czerwonej koszuli! :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za żakietami 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam ten sklep, ale nigdy w nim nic nie zamawiałam. Pierwsza stylizacja super ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne stylizacje, pięknie wyglądasz :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor spodni. :) Masz ładne nogi. Dbaj o siebie. Każda z tych stylizacji pasuje do Ciebie. Ja sama bym się tak ubrala na uczelnie czy do pracy a nawet na spotkanie. Na randkę średnio jednak ze mną nic nie wiadomo. Na pewno stylizacja ze spodniami jest idealna na wigilię. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/pomys-stulecia-zawita-w-mojej-gowie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń