poniedziałek, 8 stycznia 2018

,, Wielka Bitwa Butów ,,

      Były ,, bitwy ,, stylizacji, botków, sukienek więc teraz czas na ogólną wielką bitwę butów. W tym zestawieniu czółenka, sandały, botki, kozaki troszkę inaczej niż do tej pory. Zdjęcia wzięłam z różnych moich sesji z 2016 roku jak i 2017. Tak krótko i na temat nie będę się rozpisywać aby nikogo nie zanudzić. Piszcie w komentarzach które podobają się wam najbardziej. 


     Biorąc pod uwagę , że mamy zimę na początek kozaki i sesje z tej pory roku. Kozaki Deichmann bardzo wygodne jedna jak i druga para.



        Botki również  z firmy Deichmann często tam kupuję buty, są solidne, wygodne i dobrze się prezentują.



    Tym razem sandałki z CCC kolejna z moich ulubionych firm które cenię. 



      Sklep w którym kupuję od niedawna ale bardzo mnie pozytywnie zaskoczył nie tylko niskimi cenami swoich produktów ale również ich wytrzymałością, mowa tutaj o DeeZee - trafia na listę ulubionych mam o nich już kilka par i jestem z nich bardzo zadowolona.


 

51 komentarzy:

  1. Piękne stylizacje. Ty Chyba we wszystkim wyglądasz dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne stylizacje oraz genialne futerko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie buciki z CCC są dobre na jeden raz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stylizacje, podobają mi się kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiscie mnie najbardziej podobaja się te 2 ale reszta ma tez cos w sobie , na pewno nie masz tam zadnych zlych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej chyba podobają mi się sandałki z CCC, jednak stylizacja z sukienką w roli głównej bije wszystkie na głowę!

    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    OdpowiedzUsuń
  7. Każde buty mają coś w sobie, świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze kozaki najładniejsze! ogólnie bardzo lubię taki model butów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tuzinkowy rodzaj rywalizacji. Kreatywny sposób na serię wpisów z rodzajów bitwy. Mi się podobają kozaki nie wiem czemu, fajnie cię prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podobają mi się botki z czwartego zdjęcia :) A co do DeeZee - od jakiegoś czasu śledzę ich ofertę, ale jeszcze się nie zebrałam, żeby coś u nich zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  11. botki są super, ogólnie stylizacje mega !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje, wyglądasz świetnie. Każda z nich jest inna i oryginalna. Ta wiosenne według mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne stylizacje :) z butów najbardziej botki mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda twoja stylizacja jak zawsze jest piękna a te sandałki z CCC dla mnie ideolo

    OdpowiedzUsuń
  15. No cóż, nie lubię butów na obcasach, więc nie jestem niestety w stanie zachwycić się tymi, ale doceniam niektóre stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba pierwsze najładniej nogę eksponują, mimo że są zabudowanymi kozakami. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kozaczki i botki jak najbardziej w moim guście . w szpilkach niestety nie gustuje ale Ty Kochana wygladasz w nich swietnie .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej mi się podobają te drugie kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś żadne z butów nie przypadły mi mocno do gustu, no ale cóż własnie gust tutaj się liczy ale być może rozejrzę się na stronie i poszukam czegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak... nie lubię babcinych kapci wolę szpilki i obcasy :D

      Usuń
  20. Wszystkie buciki bardzo mi się podobają, choć to pierwsze kozaczki skradły moje serce! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie buciki piękne, ale te z CCC są idealne 😌obserwuję 😗

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają.
    Ps. Masz śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ostatnio coraz częściej kupuję buty online. Mam swoje ulubione sklepy. Teraz jak nie ma śniegu wybieram botki. Stylizacje z kozaczkami super

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdybym tylko chodziła częściej w butach na obcasie :D Na co dzień (czyli prawie zawsze) zakładam te na płaskiej podeszwie, bo jest mi po prostu wygodniej :) Te które pokazałaś, szczególnie dwie pierwsze pary, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń