piątek, 3 listopada 2017

HALLOWEEN

     Post miał być o wiele wcześniej z tym, że niestety pogoda przekreśliła moje plany. Jeden z moich   ulubionych dni w roku czyli Halloween. Uwielbiam to ponieważ mam wtedy bardzo dużo   pomysłów na sesje zdjęciowe a na dodatek nie wyróżniam się wtedy, prawie każdy jest przebrany   czy umalowany. W tamtym roku miałam kilka mrocznych sesji w tym udały mi się dwie. 
Za każdym razem kiedy miałam umówioną zaczynało padać i trzeba było odwoływać.
      Bynajmniej bardzo lubię ten dzień aa zdjęcia wyszły genialnie idealnie w moim klimacie ale nie tylko za wenę jaką mi daje Halloween. Jest to bardzo wesołe, są konkursy zabawy można ie wtedy wykazać ,, użyć wyobraźni ,, ponieważ 31 zawsze są zawody kto ma bardziej ,, wymyślny ,, kostium a kto więcej z niego pracy włożył, wyróżnienia za pomysłowość czy zaangażowanie. Tradycyjne zbieranie cukierków moim zdaniem zbliża do siebie ludzi, wspólne ,, łowy ,, a następnie wymiana ja lubię ten cukierek ja ten, dla mnie jest to świetna zabawa. Dodatkowym plusem jest to, że wiele osób wyłącza smartfona czy laptopa i rozmawia ,, na żywo ,, spędza czas na powietrzu wraz z innymi osobami co w tym czasach staje się coraz mniej popularne. 
     Są osoby które to negują, ale też neutralne ja należę do tych co po prostu to lubią. Sesje zdjęciowe Halloweenowe są dla mnie świetną rozrywką, mogę się wtedy przebrać w inną postać, pożartować. 


                                                                                 SESJA ZDJĘCIOWA 31.10.2017 
                                                                        FOTOGRAFIA  : MICHAŁ KOSTRZEWSKI 
                                                                                      HALLOWEEN 2017 
                        



       SESJA ZDJĘCIOWA 27.12.2016 
     FOTOGRAFIA : ROBERT  MAJEWSKI
  MROCZNA 2016



  
                                                                                 SESJA ZDJĘCIOWA 30.03.2017 
                                                                          FOTOGRAFIA : MICHAŁ MICHALSKI 
                                                                                            ZJAWA 2017


59 komentarzy:

  1. super stylizacja na Halloween=) I bardzo pasuję modelce z zdjęcia =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja mi się podoba :) ale Halloween nie uznaję i tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są świetne, bardzo mi się podobają! Masz racje, taka inicjatywa rozmowy i spędzania czasu na świeżym powietrzu jest bardzo fajna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję dokładnie fajna zabawa z przyjaciółmi

      Usuń
    2. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze, ale wszystkie super wpasowują się w Halloween. Ja uważam, że to fajna zabawa.

      Usuń
  4. Piękne stylizacje ale jeszcze lepsze są zdjęcie z sesji naprawdę jesteś piękna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnie zdjęcie chyba najbardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam uwielbiam Halloween i jak dla mnie mogłoby być codziennie.
    Świetna stylizacja oraz makijaż

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie fajna sesja :) Masz śliczne długie włosy, jednak u mnie przy dzieciach połowa byłaby wyrwana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję moje kotki też mają różne pomysły i pieski zresztą też moje kochane skarby

      Usuń
  10. Sesje i stylizacje jak najbardziej świetne, chociaż nie jestem zwolenniczką halloween i nie uczestniczę w nim

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja i fotografie jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Prawdziwie mroczny halloweenowy klimat!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia ;) ja w przyszłym roku chciałabym zrobić sesje w stylu gotyckim ;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia bardzo mi się podobają. Makijaż i stylizacje fajnie podkreślają mroczny klimat. :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Halloween nie obchodzę, ale uważam, że jest to naprawdę ciekawe święto :D Świetna stylizacja i makijaż!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również uwielbiam Hallowen nie wiem co jest w tym "święcie" ale coś mnie do niego ciągnie. Świetne zdjęcia i stylizacj.
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać, że to zdecydowanie Twoje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe zdjęcia! :) zostaję tu z Tobą na dłużej i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Również uwielbiam Halloween! Świetne zdjęcia i stylizacja bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow! Takimi stylizacjami wygrałabyś tytuł królowej Halloween! Zdjęcia masz mega profesjonalne, super mąkę up i idealna stylizacja! Też bardzo lubimy to święto! I nie widzimy w tym nic złego!

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie to samo, zawsze gdy planuję sesję, to burza z piorunami jest nagle :P hehe

    Wow super efekt zdjęć- mega mi się podobają !! :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Sesja super ! Makijaz tez straszny ;

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacyjna sesja! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń