piątek, 15 września 2017

Ambasadorka Zohra

Niedawno zostałam ambasadorką marki Zohra . Dostałam już leginsy i koszulkę i szczerze polecam wszystkim tę firmę . Ciuchy nie tylko świetnie się prezentują , ale są też bardzo wygodne , materiał jest miękki i delikatny w dotyku . Idealne na spacer , trening czy nawet sesję zdjęciową . Jestem zadowolona i zapraszam wszystkich na zakupy . 
 https://www.aliexpress.com/store/1952969?spm=2114.search0104.0.0.xJ9Bgb

Moje stylizacje . 

Leginsy  - Zohra 
Niebieski Top - Zohra


































Piszcie w komentarzach która stylizacja bardziej wam się podoba .

40 komentarzy:

  1. Gratuluję bycia Ambasadorką Zohry :) Bardzo fajne ubrania
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam firmy ;)
    gratulacje kochana
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację stanowiska, Stylizację fajnie prezentują się. Leginsy przyciągają wzrok ich jaskrawy kolorek. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje:) Obie stylizacje są fajne. Super figura!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała figura :) świetne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi zdecydowanie bardziej podoba się pierwsza stylizacja. Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D Zdjęcia piękne, ale dla mnie wygrywa pierwsza stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz, lecz jak dla mnie te leginsy nie robią efektu wow;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zostania ambasadorką :) Nie znalam marki wcześniej, ale podobaja mi się jej kolory. Bardzo pozystywne :) Poszukam czegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kolorowe stylizacje. Pozdrawiam http://erramood.blogspot.com/2017/09/jesienny-deszcz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie i kolorowo :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie, to jedyneczka wygrywa. Obserwuję :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne te legginsy, bardzo mi sie podobają i idealnie się prezentują :) swoją drogą piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej, gratuluje stanowiska oby tak dalej.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje>?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Patrycjo :-) pierwsza stylizacja podoba mi się bardziej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam firmy wspomnianej w twoim poście. Niemniej gratuluję zostania ambasadorką. Bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja. Leginsy są świetne i ta koszulka mega!
    Pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje :) Mi bardzo podoba się pierwsza stylizacja, a głównie koszulka :) Ostatnio coraz spotykam się z Zohrą, ale "nie po drodze mi na zakupy" ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza jest fajna ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsza jest cudowna! Kolorowa, wesoła, aż mam ochotę przymierzyć te ubrania :)
    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna. Piękne zdjęcia. Gratuluje!!! 😊

    OdpowiedzUsuń