wtorek, 30 kwietnia 2019

Sukienki Retro

    Związku z tym, że mamy wiosnę, postanowiłam zamówić dwie sukienki na tę porę roku. Pogoda jest coraz lepsza, często świeci słońce, a na termometrze coraz wyższe temperatury. Moje dzisiejsze propozycje są inne niż wcześniej. Postanowiłam zaprezentować kreacje retro. 
     Pierwsza sukienka w kwiaty od razu przypomina o wiośnie, beztrosce odpoczynku. Gdy tylko zobaczyłam tę sukienkę od razu sobie ją zapisałam. Bardzo wygodna, świetnie się prezentuje, uwielbiam ją. Elegancka idealna na wiele okazji, chętnie zakładam ją jak wybieram się na spacer, ale polecam na imprezy np. Komunie, Osiemnastki itp. Sukienka jest dopasowana, dół lekko rozkloszowany, z tyłu można zawiązać kokardę. 
    Moja druga propozycja to typowa kreacja retro czyli sukienka w kropki. Z tej również jestem zadowolona, czuję się w niej dobrze, nie opina mi ciała, ślicznie się prezentuje. Tak jak poprzednia, pasuje na wiele okazji. 
   Uwielbiam sukienki i na pewno nie jedną wam jeszcze zaprezentuję, wybieram różne żeby było ciekawiej i na wiele okazji.  

 Żeby było łatwiej wam je odszukać wklejam linki i numery produktów, oraz kod rabatowy...warto korzystać ze zniżek.  

Sukienka w kwiaty   http://shein.top/qBwoNgA search ID:689062
Sukienka w kropki  http://shein.top/k5rM3Yw search ID:698896

  Z kodem Q2Patrycja10 otrzymacie 10 % zniżki do zamówień powyżej 65 USD









                                          Jak wam się podobają sukienki ?

29 komentarzy:

  1. Wow naorawde idealna na wiosne a nawet na lato. Bardzo mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zdecydowanie za długie jednak fajnie wyglądają ;) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki w kwiaty, ale z tych dwóch to ta w kropki ma w sobie to coś! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sukienki podobają mi się, generalnie ostatnio mam fazę na noszenie sukienek. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza sukienka jest przepiękna idealnie wpada w mój gust <3

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju kocham te wzorki:D idealne dla mnie by były :D chcę je:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne sukienki, zwłaszcza ta pierwsza zauroczyła mnie swoim motywem! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. W tej drugiej sukience zakochałam się! Kocham takie kropki i stonowane kolory <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz bardzo wiosennie. Niestety to nie moje fasony

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne sukienki, ślicznie w nich wyglądasz. Linki oczywiście poklikane ♥

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś podobną sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne sukienki, idealne na wiosnę !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta sukienka w groszki jest prześliczna ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam sukienki ale przede wszystkim długie, maxi. A z zaprezentowanych bardziej podoba mi się ta pierwsza. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  15. Gdyby do sukienki w kwiaty dodać pasek, podkreślający talię byłaby idealna
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie wyglądasz! Bardzo ładne sukienki, szczególnie podoba mi się pierwsza :)

    Pozdrawiam cieplutko ❃
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń