czwartek, 11 kwietnia 2019

Moje ulubione sukienki

   Gdy zaczynałam pisać bloga prowadziłam cykle ,,moje ulubione,, ,, bitwy butów - botków,, ,, bitwy sukienek,,. Po jakimś czasie zrezygnowałam z tego i pisałam porady, prezentowałam stylizacje, miało to na celu zróżnicowanie oraz urozmaicenie udostępnianych przeze mnie wpisów. Postanowiłam wrócić do moich początkowych pomysłów, będą różne ,,bitwy,, ,, ulubione,, pozostają oczywiście też stylizacje i porady. 
   Dzisiaj postanowiłam zrobić zestawienie moich ulubionych sukienek, oczywiście napiszę gdzie zostały zamówione.  
Kto śledzi moje poczynania od początku na pewno zauważył, że najczęściej występuje w sukienkach, muszę przyznać uwielbiam je i najczęściej się w nie ubieram, nawet na co dzień gdy bawię się z kotami czy psami. Dla mnie są one bardzo wygodne, idealne na wiele okazji do tego eleganckie. 
     
    Pierwsza  - różowa z kwiatami 3D - zamówiona z Shein 
    Druga  - z Bonprixu 
    Trzecia - z Shein 
    Czwarta -  z Amiclubwear
     Piąta -również z Amiclubwear



   
   

  
        W tym wpisie pierwsze pięć moich ulubionych sukienek, niedługo pojawią się kolejne. 
                         Która podoba wam się najbardziej ? Znacie te firmy? 

9 komentarzy:

  1. Taką jak ta czarna to chętnie bym przygarnęła :) Śliczna jest, ale cała reszta też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta czarna sukienka podoba mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym powiedzieć, w której sukience wyglądasz najlepiej... no i kochana nie jestem w stanie tego zrobić, bo w każdej prezentujesz się wyjątkowo! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza jest przepiękna! :) Nosilabym!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo fajny styl pisania, fajne zdjęcia ale co jest z Desingiem twojego bloga? Nie pasuje całkowicie do tej ślicznej dziewczyny ze zdjęć.Jeśli chcesz mogę ci pomóc, odedzwij się sama nie robię tych pierwszych kroków♥
    Pozdrawiam Darriska

    OdpowiedzUsuń
  6. Druga i czwarta są według mnie najlepsze! Takie mogłyby się znaleźć w mojej szafie :D

    Pozdrawiam,
    Fantastic Chapter

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalnie wyglądasz, jak dla mnie największe wrażenie zrobiły czwarta i piąta. Świetne propozycje, wydaje mi się na każdą okazję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przedostatnia najbardziej mi się spodobała :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń