wtorek, 12 marca 2019

Wiosenne komplety

   Kolejna porcja wiosennych stylizacji. Tym razem przygotowałam dla was dwie, są to legginsy i top oraz bluzka z eleganckimi spodniami. Biorąc pod uwagę, że głównie ubieram się na czarno itp. dzisiaj prezentuję coś odmiennego. 
    Pierwsza propozycja granatowy komplet. Dużo osób pisało, że to dla odważnych, albo się wstydzą taki założyć... ale dlaczego? Przecież do odważnych świat należy i jeżeli ma się ładną figurę to czemu nie ubrać się w ten sposób? Moim zdaniem stylizacja jest świetna, mi się bardzo podoba i nie należy się przejmować opinią innych . Ja się czuje w nim bardzo dobrze i na pewno założę to nie raz, ponadto jest bardzo wygodny, więc jak najbardziej mogę go wam polecić.
    Zamówiłam również jasno-różowy. Elegancki, stylowy idealny do pracy. Ten jest przeciwieństwem poprzedniego. Bluzka jest długa z koronką przy rękawach, do tego są proste spodnie. Komplet bardzo wygodny, więc jak w pracy jesteście o wiele dłużej niż 8 godzin to ten sprawdzi się idealnie. 
    Mam nadzieję, że podobają wam się moje propozycje... niebawem na pewno będzie więcej. Komplety przedstawione przeze mnie oraz wiele innych możecie kupić w Shein.. z kodem Patrycja10 otrzymacie 10% zniżki na zakupy powyżej 60 USD. 

    Jak wam się podobają stylizacje ? Który byście dla siebie wybrały ? 





24 komentarze:

  1. jak się ma taką figurę, to spokojnie można sobie pozwolić na noszenie takiego granatowego zestawu. prezentuje się na Tobie przepięknie. :) co do różowego, to jednak nie mój kolor. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    https://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się buty z tej ciemnej stylizacji. Świetna figura!

    OdpowiedzUsuń
  3. dla mnie jednak odsłanianie brzucha wszędzie indziej niż plaża wydaje się słabym pomysłem, więc z tych dwóch zdecydowanie drugi zestaw, chociaż bluzka wydaje się trochę zbyt workowata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ubiera się tak jak lubi, a ja nie mam 70 lat...

      Usuń
  4. Cudne oba aledla mnie numer 2😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Granatowe spodnie to coś zdecydowanie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jeju jakie piekne stylizacje! W różowym do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ! Naprawdę widać, słychać i czuć już wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się spodnie z granatowego zestawu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Granatowy zestaw jest świetny! Super w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko granatowe spodnie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja numer 2 dla mnie jest najlepsza :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza bardzo odważna stylizacja ale wyglądasz w niej świetnie. Masz super figurkę ;) druga stylizacja niekoniecznie mi się podoba ale każdy ma swoje zdanie. Kolor ładny ;)

    OdpowiedzUsuń