wtorek, 19 marca 2019

Buty do tańca i na bal...

    Zastanawiałam się o czym by tu napisać... i padło na buty do tańca oraz na imprezy...każdy się pewnie zastanawia, ale jaka to różnica, owszem jest pierwsze które wam pokażę są do tańca towarzyskiego typu salsa, rumba, tanga itp., natomiast drugie idealnie sprawdzą się na imprezę urodzinową, spotkanie z przyjaciółmi itd. 
    Czarno-złote buty są fantastyczne, bardzo wygodne. Idealnie prezentują się na nodze, dopasowane, co dla mnie ważne nie przesuwają się, ani nie ocierają stóp, dzięki grubej wkładce komfort noszenia jest wysoki. Trzymają się dobrze, więc w tańcu nie trzeba się obawiać, że będą okaleczenia. Wyprofilowany obcas jest niezbędny w tego typu obuwiu, tak jak regulowany pasek.Jeżeli szukacie butów do tańca to te się sprawdzą idealnie. Do pracy również się sprawdzą. Sandałki eleganckie z klasą. Dla siebie wybrałam czarne ze złotym dodatkiem. Lubię takie połączenia. Każda z was może wybrać inne: czarne z czerwonym lub srebrnym elementem. 
   Drugie jakie dla siebie wybrałam to czółenka o kolorze czerwonego wina. Klasyczne szpilki jak najbardziej na tak. Każda z was zrobi wrażenie w tych butach na imprezie, na dodatek mimo, że są wysokie to bardzo wygodne, nie ocierają, ani nie kaleczą stóp. Świetnie się prezentują...tradycyjne, a zarazem oryginalne dzięki temu, że kolor nie jest jednolity. Szpilki ombre cały czas w modzie.            Jestem zadowolona z moich zakupów. Pierwsze wybrałam do tańca oraz na pewno założę nie raz na spacer są bardzo wygodne, natomiast drugie z myślą o imprezach i spotkaniach ze znajomymi, na pewno będą idealne na sylwestra.. suknię już mam  hehe... 
   
Możecie je kupić tutaj:

Czarno-złote = http://bit.ly/2IS4Or0 num -  441481
Czerwone wino -  http://bit.ly/2VysWAk  num -  212791 

                                  Jak wam się podobają wybrane przeze mnie buty ? 

Kod rabatowy =   30%off Code : SN20 










14 komentarzy:

  1. Te czerwono-czarne są przepiękne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio widziałam takie czerwono czarne i bardzo mi się spodobały niestety nie znalazłam swojego rozmiaru :(

    https://roksanafashionist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ja mam 35 i 36, w tej firmie są małe jak i większe rozmiary.

      Usuń
  3. Te czerwono czarne sa swietne! I takie uniwersalne 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty ombre :O Fajny pomysł, jeszcze się nie spotkałam z takimi

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym się w takich nauczyć chodzić :) świetnie wyglądasz

    https://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie obydwie pary mi się podobają, ale gdybym miała wybrać, to te drugie.
    P.S. Masz niesamowitą urodę <3

    OdpowiedzUsuń
  7. te pierwsze są po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Te pierwsze bardzo ładne :)
    Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zakupy :D

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń