poniedziałek, 21 stycznia 2019

Suknie z Ever Pretty

     Studniówki już się zaczęły, a bale karnawałowe już niebawem. Mamy czas zabawy, świetnych imprez do białego rana w gronie przyjaciół i znajomych. Każda dziewczyna czy kobieta na pewno szuka idealnej kreacji na ten czas. Przeglądając strony internetowe natknęłam się na sklep https://www.ever-pretty.com/us/
     Zauważyłam tam bardzo dużo pięknych sukien: długich, krótkich, midi i tak dalej. Oferta jest bogata, znajdziecie tam propozycje na wszystkie okazje. Suknie we wszystkich kolorach: niebieskie, pomarańczowe, zielone, czerwone, żółte, różowe oraz wielokolorowe, w wielu pięknych krojach. 

Kategorie:
Suknie wieczorowe 
- Letnie sukienki 
- Suknie Boho 
- Zestawy 
- Koronkowe
- Koktajlowe 
- Cekinowe
- Małe czarne 
- Imprezowe
- Wieczorowe
- Na 16 urodziny 
- Dyplomowe
- Casualowe 
- Maxi
 - Suknie Ślubne 
- Według kolorów 

Jeżeli spodobała wam się dana propozycja  macie możliwość wybrania koloru, gdy przeglądacie stronę na tablecie lub telefonie pod zdjęciami znajduje się rozmiarówka, natomiast gdy na laptopie jest ona po prawej stronie. Pod napisem ,,dodaj do koszyka,, macie dokładną tabelę rozmiarów, jak długa jest suknia oraz możecie sprawdzić, czy będzie na pewno pasować zanim złożycie zamówienie. Poniżej krótki opis i  jakiego materiału została uszyta. Możecie również dodać recenzję, polecam to robić wtedy kolejna kupująca ma zawsze łatwiej. Strona jest przejrzysta, jest funkcja zmiany waluty, ma ciekawy układ wszystko łatwo znaleźć dostosować, chcecie tylko suknie czerwone? To klikacie w taką kategorię i tylko czerwone wam się pokazują.
 Oprócz wieczorowych są też ślubne. Więc jest tutaj przyszła panna młoda ?? Jeżeli tak to propozycje w sklepie https://www.ever-pretty.com/us/ będą idealne na ten wyjątkowy dzień! 

Informacje o wysyłce:
- paczka jest dostarczana w ciągu 6-10 dni roboczych.  
- możliwość płatności przez system Paypal, kartą kredytową, 
- zwroty do 30 dni 

    Sklep prowadzi również bloga, znajdziecie tam różne porady itd. Przeglądałam kilka razy stronę, zastanawiając się jakie sukienki wybrać, po długiej debacie hah zdecydowałam się na ciemno-niebieską rozkloszowaną oraz szaro- srebrną. 

* Niebieska do kolan 

    Śliczna klasyczna koktajlowa sukienka, z pewnością się wyróżnia swoją skromnością zarazem elegancją.  Fantastycznie się prezentuje, idealnie leży, nie opina ciała, ani nie odstaje. Bardzo wygodna w sam raz na bal. Z tyłu jest zamek, dwa guziki oraz kokarda, podoba mi się jest trochę dziewczęca, niewinna. Uszyta z poliestru, bez usztywnień czy podszyć. Pranie ręczne w zimnej wodzie.  Od razu najlepiej wyprasować. Mam nadzieję, że podoba wam się tak samo jak i mi...

     Podsumowując: moja opinia na temat tego sklepu jest bardzo pozytywna, paczka przyszła szybko - kurierem. Sukienki są dobrej jakości, świetnie wykonane. Jak najbardziej jestem zadowolona z zakupów, stronę dodaję do moich ulubionych. Zapraszam i polecam! 

Linki do sklepu oraz sukienek:

Sklep -  https://www.ever-pretty.com/us/
Niebieska sukienka - Sukienka
Szaro-srebrna - Sukienka 
Blog - https://www.ever-pretty.com/us/?utm_source=blog&utm_medium=post&utm_campaign=1110 



  MOJA ZRZUTKA - https://zrzutka.pl/futb49 na aparat 
VLOG - Mój vlog... zapraszam

     

33 komentarze:

  1. Pierwsza suknia ma piękny kolor ale chyba masz nieco za mały biust do niej - to tylko moje spostrzeżenie. :) Druga suknia mi się nie podoba. Jednak Ty jestes sliczna i masz super włosy !

    OdpowiedzUsuń
  2. obie suknie mają coś w sobie :) zarówno pierwsza jak i druga bardzo mi się podobają. Pierwsza ma hipnotyzujący kolor druga uroczy print :)
    Pozdrawiam ciepło ♡
    Ayuna

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podoba kolor pierwszej sukienki, a krój zdecydowanie drugiej !
    POZDRAWIAM,

    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo śliczne wyglądasz Patrycjo. Ty jesteś ozdobą tych sukni a nie one twoja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeżeli miałbym wybierać to stawiam na sukienkę numer 1.
    Bardzo Ci w niej do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza sukienka ma zdecydowane kolory. Świetnie pasują do równie zdecydowanego koloru włosów modelki. Gdy ujrzałem drugą suknię oniemiałem na chwilę. Podobno nie szata zdobi człowieka, a tym razem okazało się inaczej. Ta sama modelka, a na zdjęciu na którym kucnęła wygląda nie zdecydoweanie i oficjalnie, ale jak hm... rusałka? Świetne zestawienie. Gratuluję pomysłu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie sukienki są bardzo ładne! Prześlicznie w nich wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana drugą sukienką, jest taka piękna i inspirująca, ahhh! <3
    Z chęcią zajrzę na stronkę.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienki kompletnie nie w moim stylu i nie na moją figurę ale Tobie w obydwu jest pięknie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję zapraszam na stronę możliwe, że coś dla siebie znajdziesz :)

      Usuń
  10. Pierwsza to totalnie mój klimat- niezwykle elegancka, idealna na oficjalne wyjścia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie obie sukienki się bardzo podobają <3 Ale jeżeli miała bym już wybierać, to raczej postawiła bym na pierwszą. Bo tak jak napisała Karolina jest bardzo elegancka i sama bym po nią sięgnęła. Ogólnie we dwóch wyglądasz rewelacyjnie kochana, pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba i mega pasuje ci ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Aaa! Ta ciemnoniebieska sukienka jest obłędna! Na swoją studniówkę (już za rok!) na pewno zajrzę na tę stronę.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. These dresses are beautiful!! :)

    https://julesonthemoon.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne sukienki, jednak ja już miałam swoją studniówkę i sukienka zalega mi w szafie :/ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienki są świetne i na Tobie wyglądają bardzo dobrze.
    Serdecznie pozdrawiam.
    www.nacpana-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna suknia :) maja wiele ciekawych propozycji. Post na czasie bo karnawał trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka ma ładny kolor. Podoba mi sie, se zarzuciłaś na nią futerko, fajnie to wygląda 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka bardzo ładna i te na stronie także :)

    OdpowiedzUsuń