czwartek, 22 listopada 2018

Idealny prezent z Tyborowski Biżuteria

    Coraz bliżej święta, każdy z pewnością szuka wyjątkowego prezentu dla bliskiej osoby. Interesujące propozycje znajdziecie na stronie Tyborowski Biżuteria. Do wyboru macie biżuterię srebrną oraz pozłacaną. 
     Wiele propozycji mi się spodobało, jednak postawiłam na srebrną kolię oraz dwie zawieszki: klucz wiolinowy i orzełka. W asortymencie zobaczycie wiele pięknych wyrobów, które na pewno ucieszą waszą bliską osobę. Ta biżuteria to idealna opcja na upominek. Wykonana starannie z precyzją. Www sklepu przejrzysta, wszystko łatwo znaleźć, zdjęcia bardzo dobrej jakości dzięki czemu wszystko dokładnie widać, a produkty na żywo nie różnią się wcale. Dodatkowe plusy: szybka wysyłka, darmowa dostawa od 150zł, 7 dni na wymianę lub zwrot. 

    Mi od razu spodobała się zawieszka orzeł. Precyzyjnie wykonana, dokładnie odtworzone kontury, linie. Dla mnie jest patriotycznym symbolem, ten orzełek jest takim moim medalikiem i świadczy o przywiązaniu do kraju, rodzinnej ziemi. Polecam go jako prezent, ale też każdemu Polakowi, nie zapominajmy skąd pochodzimy! 
   
   Druga zawieszka - klucz wiolinowy. Zaznaczyłam go ponieważ, gram na keyboardzie, uczę się śpiewać, jest to symbol mojej pasji jak i tego co bym chciała robić oprócz pisania bloga.  Wspaniały prezent dla muzyka, ale również osoby kochającej muzykę. 

    Wybrałam kolię ponieważ, niedługo święta, sylwester będzie pięknie pasować do sukni balowej. Prezentuje się wspaniale, kółka nie są za duże ani za małe. Starannie wykonana, przekonała mnie do siebie aby ją wybrać. Polecam jako prezent. 

   Jestem zadowolona z moich łowów, biżuteria bardzo mi się podoba, z przyjemnością będę ją nosić.  Polecam i zapraszam na zakupy!

Jak wam się podoba biżuteria ?  Lubicie srebro ? Podoba wam się moja propozycja na prezent? 


Linki:

Zawieszka orzeł  
Zawieszka klucz wiolinowy  
Kolia z kółkami  
Tyborowski Biżuteria

29 komentarzy:

  1. klucz wiolinowy ;0 piekny;0 świetna propozycja na prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią przejrzę pozostałą ofertę sklepu! :)
    Uwielbiam biżuterię, nie wyobrażam sobie stylizacji bez choćby najmniejszego elementu.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow no piękne propozycje, na pewno przydadzą sie bo niedługo święta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry pomysł na prezent dla Patrioty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się bardzo te propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam srebro. Wolę bardziej niż złoto :) kolia jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klucz wiolinowy piękny jest, chętnie bym taki nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie!

    http://start-afire.blogspot.com/2018/11/nie-lubie-kobiecej-sabosci_20.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Te zawieszki są świetne! Bardzo podoba mi się ta z kluczem wiolinowym ❤️

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na prezent! :)

    Pozdrawiam :)
    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie w moim guście, ale na prezent dla osoby w średnim wieku jak najbardziej ! ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko osoba w średnim wieku jest Patriotą a taki orzełek czy klucz pasuje każdemu.

      Usuń
  12. Orzełek cudny :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne i patriotyczne :) Orzeł i klucz wiolinowy zrobili na mnie wrażenie ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://lamliwypaznokiec.blogspot.com/2018/11/mae-co-nieco-dla-ciebie-i-twoich.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne propozycje na prezent ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna biżuteria. Piękny jest ten klucz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Biżuteria ze srebra jest piękna, ale nie mogę jej nosić, bo mam uczulenie ☺

    OdpowiedzUsuń