wtorek, 16 października 2018

Boots and Booties - Amiclubwear

    Biorąc pod uwagę, że mamy już jesień postanowiłam zamówić dla siebie botki oraz przy okazji kozaczki na zimę. Wybrałam różne wzory, aby było ciekawiej. Jesień i zima wcale nie muszą się kojarzyć z szarością, smutnymi smętnymi kolorami. Moje propozycje są kolorowe, radosne. 

                                                     Dwie pary botków. 

    Botki Galaxy - cudowne, pięknie się prezentują na nogach, a do tego są bardzo wygodne. Oryginalny wzór, stylowe, pasują do wielu stylizacji. Możesz je założyć do spodni, ale też sukienki tak jak ja. W nich poczujesz się wyjątkowo. Idealne na jesienną pogodę. 
Buty nie ocierają nóg, obcas nie jest wysoki. Polecam, a kupicie je w sklepie Amiclubwear.  

   Botki w kwiatki - Uwielbiam te buty, są kolorowe, pozytywne, przypominają mi wiosnę. Obcas nie jest wysoki, za to ma ciekawy kształt - walca... taki niespotykany, najczęściej widziałam na szpilce lub na słupku. Idealnie dopasowane do moich stóp. Na jesień świetne, polecam je wam.  

                                                    Dwie pary kozaków 

    Czarne z wysoką platformą -  trafiają na moją listę ulubionych, mają wysoką platformę dzięki czemu mogę teraz wszystko dosięgnąć. Są wygodne, niech nie przeraża was ten wysoki obcas, na filmiku pokazałam, że można w nich nawet tańczyć. Lubię w nich chodzić. Z pewnością określam je jako seksowne i to bardzo... Nie przejdziesz w nich niezauważona. Polecam jak najbardziej. 

   Kozaki z haftem - bardzo mi się podobają. Haft z boku jest elegancki, dzięki niemu buty są wyjątkowe takie inne niż wszystkie i szczerze wam powiem, że takich jeszcze nie miałam. Dobre na jesień, ale też początek zimy kiedy nie ma dużych mrozów. Wielki atut - długa cholewa, w nich mi zimno nie będzie tym bardziej, że ja często noszę sukienki.  Uwielbiam je i szczerze wam polecam. 

   Kocham buty, jak widzicie głównie chodzę w wysokich obcasach. Muszę przyznać, że te są bardzo wygodne, z przyjemnością prezentuje je na moim blogu. 
Sklep Amiclubwear jest na mojej liście najbardziej lubianych sklepów i nadal podtrzymuje swoją opinię. Jest wielki wybór ubrań jak i butów.  Każdy wybierze coś dla siebie, są droższe rzeczy jak i tańsze.  Więc zapraszam was wszystkich na stronę sklepu i oczywiście zakupy. 

Strona sklepu - https://www.amiclubwear.com/






 

Które wam się najbardziej podobają i dlaczego ???  Zapraszam do obejrzenia filmików :)


32 komentarze:

  1. Podobają mi się te długie z kwiatkami są cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się twoje buty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Love all these boots!!

    https://julesonthemoon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dużo ciekawych butów! Super najbardziej podobają mi się te ostatnie :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Długie z motywem kwiatów zdecydowanie podbiły moje serce! :)
    Nie będę ukrywać, że nie każdy odważyłby się na założenie tak rzucających się w oczy butów :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W tych drugich się zakochałam ;) Chętnie bym takie kupiła. Uwielbiam wysokie kozaczki ;)

    Moncia Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  7. Great post dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :)
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie buty są przepiękne, ja kocham buty :D Te kozaczki są wspaniałe, ale dla mnie chyba za wysokie, podziwiam że chodzisz w nich, ja bym chyba nie dała rady! Za to botki... rewelacja. Obcas i kształt dla mnie idealny, mam podobne szare z wyhaftowaną różą :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 😍 Chyba te z czarne z haftem najlepsze... choć wszystkie są ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  10. Te pierwsze buty wyglądają magicznie... jednak i tak najbardziej podobają mi się czarne, na platformie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne botki bardzo każde mi wpadły do gustu a zwłaszcza te kwieciste 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Każde z nich sprawdzą się w wielu stylizacjach. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. The rose embroidery boots are my favorite. Super pretty!

    www.fashionradi.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne stylizacje. Najbardziej podobają mi się te z kwiatkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czarne kozaki z haftem są mega zakochałam się . Uwielbiam stylizacje gdzie buty grają pierwszy plan :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wśród tych propozycji nie znalazłabym niczego dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń