piątek, 17 sierpnia 2018

Szkolne stylizacje

                                                         Wakacje wakacje i po... 

   Niebawem rozpocznie się nowy rok szkolny, jednak przygotowania, zapasy zaczyna się już w sierpniu. Uczniowie zaopatrują się w książki, zeszyty, przybory, ale również w ubrania. 
    Moda dla większości uczennic jest bardzo ważna. Prawie każda chce wyglądać modnie, atrakcyjnie, mieć ładne rzeczy. 
Stylizacje które tym razem przygotowałam są właśnie dedykowane uczennicom szkoły podstawowej, gimnazjum oraz liceum dla studentem też coś się znajdzie. Sukienki na rozpoczęcie nauki, apel czy codzienny strój szkolny. Są bardzo eleganckie, wygodne. 

                                                                     ZOiO 

    Wszystkie ubrania które wykorzystałam w stylizacjach są ze sklepu ZOiO. Znajdziecie tam wiele świetnych ubrań do szkoły, w niskich cenach. Sukienki, koszule, żakiety dla dziewczyn lubiących elegancję oraz tych które cenią sobie wygodę czyli spodnie, legginsy czy bluzy. Na stronie zobaczycie również ofertę z butami oraz dodatki - torebki, biżuterię, rękawiczki i wiele innych. 
Z całego asortymentu na pewno wybierzecie coś dla siebie. Dodatkowy atut często są przeceny oraz darmowa dostawa. 
     Ja wybrałam trzy sukienki, bluzkę z koronką, spódniczkę i bluzkę w kwiaty. 

                                                                  
                                                                 Stylizacje 

1. Spódniczka w kwiaty oraz bluzka z koronką. 

    Uwielbiam to połączenie, spódnica ślicznie wygląda z tą bluzeczką, zestawienie nie jest nudne ani banalne, jeżeli wybrałabym do tej bluzki czarną spódnicę całość wyglądałaby ponuro jak na pogrzeb a dzięki temu, że dobrałam kolorową w kwiaty, wyglądam pozytywnie a całość jest wesoła i świetnie się kontrastuje, tak samo jak bym wybrała kolorową górę wtedy prezentowałabym się jak landrynka za słodko. 
Wnioski -  jeżeli macie czarną bluzkę wybierzcie do niej coś kolorowego lub jak ciemne legginsy czy spodnie to wtedy kolorową górę.
       
2.  Czarna sukienka z falbaną. 

    Bardzo podoba mi się ta sukienka. Nie opina ciała  jest luźna dzięki czemu wygodna, można w niej przechodzić cały dzień. Elegancka więc pasuje na rozpoczęcie roku szkolnego czy apel, założyłabym ją też w zwykły dzień szkolny, dobrze się w niej czuję. Uroku dodają krótkie rękawy z falbaną. 

3. Sukienka z przeplatanym dekoltem i rękawami. 

    Z pewnością można stwierdzić, że jest oryginalna. Polecam na rozpoczęcie roku tę kreację lub imprezę szkolną dla licealistek oraz studentek.  Sukienka jest dopasowana idealnie leży na moim ciele, bardzo kobieca, seksowna. 

4.  Elegancka sukienka w kwadraciki.

     Wygodna, śliczna sukienka świetnie się prezentuje. Skromna, ale z klasą. Propozycja dla dziewczyn z podstawówki, gimnazjum, ale cudownie będę w niej wyglądać  licealistki, studentki. Moim zdaniem jest to ubranie w którym, będą pięknie prezentować się kobiety w każdym wieku. 

5. Bluzka w kwiaty. 

   Lubię nosić tę bluzkę, jest luźna, przewiewna idealna propozycja gdy na dworze upały. Podoba mi się jej kolor. Dużo mam czarnych ubrań więc tutaj miła odmiana - na kolorowo.  Dekolt w kształcie litery v, rękawy krótkie, dół asymetryczny. 

                                                                   Podsumowanie 

     Za 200 zł zrobimy duże zakupy. Ja mam 3 sukienki, 2 bluzki oraz spódnicę. Opłaca się prawda? 
Na stronie sklepu znajdziecie i wiele więcej świetnych rzeczy, ja lubię elegancję, sukienki itp więc wybrałam dla siebie takie ubrania i takie wam zaprezentowałam. To są moje inspiracje dla was, jednak sami poszukajcie również swoich.  Zapraszam na zakupy i polecam, ja ze swoich jestem zadowolona. Sklep ZOiO jest na mojej liście ulubione, może i ty dodasz do swojej ? 

                                                                      Linki: 

  Sklep ZOiO  
 Sukienka w kwadraciki 
Bluzka z koronką  
Bluzka z dekoltem  
Sukienka z falbaną  
Spódnica w kwiaty  
Sukienka z przeplataną górą i rękawami  
  
 Z kodem lewandowskaa18 otrzymacie 10
 % zniżki na zakupy powyżej 100 zł. Promocja ważna do końca września! 

45 komentarzy:

  1. Bardzo ładne ubranka! Pozdrawiam:)
    https://vikaa-vikaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka nr 3 jest dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Druga i trzecia stylizacja bardzo mi się podobają ;)

    https://rozkminyumartyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zestawy :)
    Ja na rozpoczęcie roku szkolnego planuje ubrać spodnie wizytowe w kratkę i białą koszulę.
    Pozdrawiam ♥

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna dziewczyna z Ciebie!
    pozdrawiam :)
    https://artidotum.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy look mnie zaciekawił ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stylizacje, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej spodobały mi się stylizacje 1 i 2. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super stylizacje :) Czasem fajnie jest tak się ubrać bardziej elegancko, inaczej niż jeansy i koszulka. :) Zakupy przed powrotem do szkoły, super sprawa :) Uwielbiam.
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne stylizacje! <3
    Zapraszam:

    https://pastelowa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. masz świetne wyczucie stylu :) wyglądasz cudnie w każdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne stylizacje :)
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  14. 3 jest genialna ! Ale wszystkie stylizacje piękne. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, sukienka z falbanką wygląda mega uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne stylizacje! Druga najbardziej mi się spodobała ^^
    Pozdrawiam oraz dziękuję bardzo za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta sukienka z przeplatanym dekoltem i rękawami śliczna! Cudnie w niej wyglądasz ;p
    Pozdrawiam xxx

    https://261-days.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne stylizacje! Bardzo lubię ciuchy z ZOiO :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdanie twojego posta mnie przeraża. Jak myślę, że za jakieś dwa tygodnie wrócę do szkoły to... nieeeee, nieeeee, nieeeeee. Niemniej fajne stylizacje. Urzekły mnie te dwie czarne sukienki, aż sama bym sobie takie sprawiła, chociaż pewnie na mnie pewnie wyglądałyby źle :P
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajnie, że zrobiłaś tyle stylizacji każdy ma szeroki wybór :) Mnie urzekła 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje. Modnie i wygodnie, a to się ceni!


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń