sobota, 25 sierpnia 2018

Moje sposoby na oszczędzanie

    W ostatnim czasie bardzo dużo rzeczy drożeje, więc przydało by się zacząć oszczędzać. W kilku punktach zaprezentuję wam moje propozycje i rady na zaoszczędzenie trochę grosza... 

1. Kupuj mniej.
2. Rób listę zanim pójdziesz do sklepu. 
3. Dokładnie patrz co ci naprawdę potrzebne. 
4. Dostajesz wypłatę na konto ? Nie wypłacaj wszystkiego, mając pieniądze w portfelu czy w domu szybciej je wydasz, no bo co tam tylko 20 zł na małe przyjemności, ale niech taka sytuacja zdarzy się z 10 razy i już 200 zł nie twoje. 
5.  Płacenie kartą jest wygodne, ale szybciej Ci środki z konta znikną. Rób dokładną listę tak jak pisałam w punkcie 2, oblicz kwotę jaką potrzebujesz na dane zakupy, ewentualnie miej w zapasie 5 zł, ale nie więcej. 
6. Drobne wrzuć do puszki, po roku na pewno się trochę uzbiera. 
7. Ciuchami, butami czy nie używanym sprzętem wymieniaj się z koleżanką czy rodziną, ona będzie mieć coś nowego ty również, a żadna z was nic nie wyda. 
8. Kupuj w sprawdzonych sklepach, zarówno internetowych jak i stacjonarnych. 
9.  Kupując w markecie patrz na produkty na dolnych półkach, są tańsze a tak samo dobrej jakości. 
10. Używaj porównywarki cen. 
11. Warto korzystać z kodów rabatowych. 

    Kilka moich rad na zaoszczędzenie pieniędzy, niebawem napiszę kolejne.  Teraz lista sklepów w których ja kupuję, ceny są atrakcyjne i jakość bardzo dobra. 

                                                             Moda 
1. Bonprix 
2. Shein -  z kodem rabatowym Patrycja15 otrzymacie 15 % zniżki na cały asortyment 
3. ZOiO - z kodem rabatowym lewandowskaa18 otrzymacie 20 % zniżki do zamówień powyżej 100 zł
4.  CCC
5. Deichmann 
6. DeeZee
7. Multu 
8. Lubię Buty 
9. Cropp 
10.  H&M

                                                             Uroda

1. Avon 
2. Pablo Color 
3. Mistero Milano 
4. Ziaja 
5. Hello Body 
6. Way To Beauty 
7. Biały Jeleń
8. Nivea 
9. L Biotica 
10. Eveline Cosmetics
11. Astor

 Buty - CCC
 Hello Body
 Pablo Color

 Bonprix

 Shein

 ZOiO
 Mistero Milano

 Way To Beauty 

    Jesteście oszczędni ? Jak wam się podobają moje porady ? Co myślicie o firmach które podałam?  Kupowaliście kiedyś w jakimś z listy ?

34 komentarze:

  1. Dobre rady zawsze w cenie. Dzieki Ci za nie.
    Z tymi produktami z dolnej polki to zawsze to robie.
    No o czasem wyprzedaje rozne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Robienie listy na zakupy przede wszystkim :D cos o tym wiem :) sama od jakiegos czasu tak robie! Bardzo przydatny post, piekne zdjecia:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre rady, zawsze lepiej trochę zaoszczędzić i mniej wydać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze robię listę przed zakupami ^^ Staram się oszczędzać, ale nie zawsze wychodzi.
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te rady! Mam nadzieję, że stosując je uda mi się zaoszczędzić trochę pieniędzy :) Pozdrawiam! ;) patrycjakoziol55.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat z oszczędzeniem nie mam problemów. Ważne by dobrze zarządzać swoimi finansami :)
    Bardzo lubię Twoje stylizacje.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi ostatnio nawet udaje się coś zaoszczędzić jeszcze nie dawno było to mało możliwe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super sposoby ja bym dodała kupowanie kosmetyków kolorowych jak już znamy swój kolor w drogeria internetowych są one tańsze tych stacjonarnych. A z Avon ja np mam konsultantkę zrobią na dla siebie samej i 10% zniżki na każde zakupy.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do kilku rad muszę zacząć się stosować.
    Te pierwsze zdjęcie skradło moje serce <3
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne rady! Zdjęcia są cudowne ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rady. Właśnie najlepiej jest sobie zrobić listę najpotrzebniejszych rzeczy :)

    http://gabrysiaaaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem raczej osobą oszczędną, ale zdarza mi się mieć gorsze chwile :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Bardzo przydatny post <3
    obserwuje
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupuję wyłącznie na promocjach, niestety ale mam bardzo niewielki budżet.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ahh, znam te wszystkie wskazówki autopsji. ;) Teraz u mnie zacznie się etap super oszczędzania ze względu na nadchodzące studia.

    http://screatlieve.blogspot.com/2018/08/sabat-fiction-fest.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Zero własnej inwencji, 100% artykuł sPOnsorowany.
    To sie nazywa byznes, brawo "zaradna" Autorko.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze gdy znajduję jakieś ciekawe okazje to wpadam w zakupowy szał :) Razem z córą wtedy szukamy najciekawszych i najkorzystniejszych cenowo rzeczy. Ostatnio poznałyśmy taki portal cashbackowy net-pocket, na którym jest bardzo dużo sklepów. To dopiero jest oszczędzanie!

    OdpowiedzUsuń