środa, 22 sierpnia 2018

Moje sposoby na bardzo młody wygląd.

    Dla każdej kobiety młody wygląd jest bardzo ważny, stosują w tym celu różne zabiegi, kremy odmładzające i wiele innych. Ja wam pokażę co można robić, aby długo wyglądać młodo, promiennie, cieszyć się zdrowiem oraz dobrze się czuć. 

                                                  Moje sposoby i rady 

1. Jestem abstynentką, nie piję alkoholu ani nie imprezuję. Wolę czytać książki, uczyć się. Napoje alkoholowe przyspieszają starzenie i niszczą cerę. 

2. Uprawiam sport, dużo ćwiczę, spaceruję itp. 

3. Odżywiam się zdrowo, jem dużo owoców, czasami sięgam po coś słodkiego. 

4. Omijam solarium szerokim łukiem, niejednokrotnie w telewizji czy gazetach ostrzegano, że sztuczne opalanie jest bardzo szkodliwe dla skóry, a zbyt częste korzystanie może powodować nawet raka. 

5.  Stosuję kremy z witaminami:

- L biotica - Krem ultra nawilżający 
- Avon - Anew Nutri - Advance 
- Alantan Dermoline 

6. Na co dzień wybieram delikatny makijaż lub nie maluję się wcale. 

   Stosując się do tych rad nie tylko będziecie wyglądać młodziej, ale też lepiej się poczujecie, nie ma to jak wieczorne ćwiczenia czy poranek z dobrą książką. Osobiście lubię się odżywiać zdrowo, więc polecam to innym, a dzięki temu, że ciągle się czegoś nowego uczę mam lepszy nastrój , dobrze jest wiedzieć i mieć coś ciekawego do powiedzenia. 

  Odżywiacie się zdrowo ? Młody wygląd jest dla was ważny ? Są tutaj miłośnicy książek i nauki? 











43 komentarze:

  1. Przydatne rady :) Napewno skorzystam ;)
    Super zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Super masz te sposoby! :) Piękne szpilki jeju gdzie można dorwać takie cuda? ♥ Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również omijam solarium szerokim łukiem, a pierwszy punkt bardzo popieram ^^
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. JA także odżywiam się zdrowo i dużo sportu uprawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super rady, ja co chwila wymyślam coś nowego co może mi pomóc poprawić wygląd i formę :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie kochana wyglądasz! :)
    Jestem pewna, że stosując się wszystkich rad zachowasz zdrowy i młody wygląd.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Staram odżywiać się zdrowo, jednak czekolada często sama woła "zjedz mnie" ;P

    monikaaszczesna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj czasami można coś słodkiego byle by nie przesadzać

      Usuń
  8. You look so gorgeous dear ♥

    www.abdelkhalekleblog.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Ja mam babyface więc ciągle wyglądam młodo haha. Masz rację zdrowe życie jest bardzo ważne a w dodatku wygląda się wtedy lepiej! Ja tak samo omijam solarium. Buziaki 💋

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez staram sie nie pic i nie palic. Z solarium kiedys korzystalam niestety. Wiele zalezy od genow tez niestety.
    Jedne babki wygladaja w wieku lay 40 na 20 i odwrotnie niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Staram się odżywiać zdrowo i ćwiczę. Kocham czytać książki i zdobywać wiedzę, ale przy tym lubię raz na jakiś czas pobawić się ze znajomymi na imprezie. Dzięki temu mam poczucie równowagi.
    Pozdrawiam :)
    https://ragazza99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! Ja również bardzo dbam o siebie. Tak jak Ty uprawiam dużo sportu, zdrowo się odżywiam, nigdy nie byłam w solarium i nigdy tam nie zajdę, bardzo rzadko się maluję, stosuję kosmetyki jak najbardziej naturalne, a nawet mojej własnej roboty ;) Nigdy nie miałam papierosa w ustach i raczej nie zamierzam. A co do alkoholu, to kiedyś się zdarzało, ale to raczej "na spróbowanie". Jakiś czas temu okazało się, że nie toleruję drożdży przez co nie mogę pić ze względów zdrowotnych, ale to nawet wyjdzie mi na dobre, a nie jest to dla mnie żadną udręką :)
    https://ptaszkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja staram się ćwiczyć jak najczęściej :)

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie młodziutko wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe rady :D Też lubię sobie poćwiczyć <3
    Śliczne zdjęcia :D Drugie bardzo mi sie podoba <3

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie stawiam na utrzymanie jak najmłodszego wyglądu. Używam bezpiecznych kremów z filtrem, dbam o moją skórę, ćwiczę i dużo się ruszam, zdrowo się odżywiam no i unikam wysoko przetworzonych produktów

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie pije ani nie pale nic z tych rzeczy. Niestety nie jestem aktywna ale może kiedyś się to zmieni. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Od dłuższego czasu nie pije alkoholu i wcale mnie nie ciągnie :) Nie palę a ostatnio zaczęłam przywiązywać wagę do tego co jem i zaczęłam bardziej o siebie dbać :)
    Ładne zdjęcia!
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie wychodzisz na zdjęciach,również staram się żyć zdrowo :D zapraszam do mnie na nowy post :) http://alexablogofficial.blogspot.com/2018/08/new-post_27.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej może pospacerujemy razem i nauczysz mnie jak się zdrowo odżywiać i wgl
    PS. Jesteś bardzo śliczna

    OdpowiedzUsuń
  22. Aby te rady miały większy sens, powinnaś jeszcze zdradzić, ile masz lat :) Jak powyżej 40-stki to jest to naprawdę przekonujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny post :D
    jestem tu nowa :(Blog <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Skoro mówisz, że ciągle się czegoś uczysz, to ja też mam dla Ciebie jedną lekcje; nie stawia się spacji przed znakami interpunkcyjnymi. Jeżeli ktoś już bierze się za pisanie, to wypadałoby znać podstawowe zasady, bo takie rzeczy naprawdę drażnią. Nie traktuj tego złośliwie, bo nie złośliwość jest moim celem.
    Jeśli chodzi o sam wpis, to jest trochę bez sensu, bo jesteś młoda i nie wiesz jeszcze, czy te wszystkie rzeczy, które wypisałaś, na pewno pozwolą zachować Ci młodość, to jak możesz tu radzić? Nie kupuję tego. No chyba, że masz jakieś 30/40 lat i tylko wyglądasz jak nastolatka, to zwrócę honor :D.
    Niektóre zdjęcia masz ładne :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Niedoskonała.

    jestem-niedoskonala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń