czwartek, 28 grudnia 2017

Makijaże

     Niezbędnym elementem każdej mojej sesji zdjęciowej są makijaże. Uwielbiam się malować jest to dla mnie przyjemność tak jak przygotowywanie stylizacji. Mam wiele firm które cenie między innymi jest to Avon, Rimmel, Astor,  Bell,  L oreal, Maybelline New York.
    Mój podstawowy ekwipunek makijażowy to : korektor, podkład, puder, cienie do powiek, tusz do rzęspomadki, używam również zestawu do stylizacji brwi. Wszystko wykonuję z starannością i szczególną dokładnością, nie chcę się potem poprawiać czy martwić, że jedno oko jest pomalowane inaczej niż drugie albo jest nie trwałe nie ma na to czasu, wszystko musi być wykonane na 100 % fakt zdarza mi się nie domalować i poprawiam się w trakcie ale nie przytrafia mi się to często - na 22 sesje taka sytuacja miała miejsce raz albo dwa, dokładnie nie pamiętam.
Kilka dni przed sesją zawsze  maluję się w domu, mam makijaż kilka godzin aby sprawdzić trwałość itp, tak na wszelki wypadek heh. 
    Moje makijaże najczęściej delikatne, subtelne chociaż zależy to też od stylizacji do białej/kremowej sukienki nie pomaluję się na niebiesko albo do sesji Halloweenowej na biało.
Wszystko jest dopasowane aby miało sens i ciekawy wygląd - nie wykluczało jedno drugiego. 



  
Makijaż : 
- Biała kredka do powiek
- Różowa pomadka
- podkład
- puder

  Do tej stylizacji nie robiłam mocnego makijażu i nie używałam też zbyt wielu kosmetyków zależało mi aby było naturalnie  - sesja miała być ,, sielankowa ,, na łące, wspomnienie lata ( zakończenie ) taka była główna myśl.  






Makijaż : 
 - Czarna kredka do powiek 
-  tusz do rzęs 
- Cienie do powiek
- podkład
- puder
- korektor
  
   Bardzo lubię mroczne klimaty, z pewnością to jeden z moich ulubionych makijaży. 

     Piszcie w komentarzach który bardziej wam się podoba delikatny czy mroczny ? Kolejne w następnych postach już niebawem zapraszam + od nowego roku ponownie  ,,bitwy ,, stylizacji, rankingi najlepszych oraz moje ulubione będzie ciekawie. Dodam, że myślę nad kolejną MOJĄ serią tematyczną na bloga.

52 komentarze:

  1. Zjawiskowa prezentacja, ja to kupuje hehe :D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa sesja zdjęciowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia i widać, że makijaż jest solidnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :)
      Staram się aby wszystko wyszło profesjonalnie.

      Usuń
  4. Nie jestem w stanie wybrać ! Oba są świetne i powiem Ci że masz niepowtarzalną urodę i makijażem zmieniasz se w różne osoby , a no i zazdroszczę wlosow !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej podoba mi się delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie dopasowujesz makijaż do stylizacji, idealnie to współgra! :D Ja jestem totalnie zwolenniczką białego makijażu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie sesje mi bardzo mi się podobają <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i piękna modelka :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie przedstawiony dobór makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny dobór makijazu :) U mnie zawsze w torebce jest podkład, puder i róz. Ostatnio zafascynował mnie podkład mineralny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo dobrze dopasowujesz makijaz do stylizacji. Ale gdybym miala wybierac miedzy samymi makijazami to bardziej podoba mi sie ten delikatniejszy 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Stylizacje są ładne, ale niestety dla mnie makijaże są za mocne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są makijaże na sesje zdjęciowe. Ogólnie na spacerki itp maluję się jedynie pomadką + delikatnie pudrem.

      Usuń
  13. Do perfekcyjnego makijażu jeszcze trochę pracy potrzeba, ale początku dobre
    Jak dla mnie pierwsza mimo wszystko lepsza
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczymy się całe życie a ja malowania dopiero od roku więc jeszcze dużo nauki przede mną.

      Usuń
  14. Mam wielką ochotę na zrobienie stylizowanych sesji (tylko modelek mi brakuje ;D) Bardzo mnie ciągnie do takiego czegoś :)
    Uważaj tylko na efekt odbicia i wybielonej twarzy po podkładach niektórych z filtrem :) ja zawsze sprawdzam przy lampie pierścieniowej zdjęcia zawsze wszystko uwydatniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za radę, chociaż i tak mam trudniej jestem alergikiem niestety

      Usuń
  15. Podzielam Twoją pasje do makijażu, sama uwielbiam to robić. Im więcej wykonanych makijaży - tym piękniejsze się stają. Bardzo ciekawe zdjęcia, trochę tajemnicze. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i zgadzam się ale im więcej się ćwiczy tym lepiej wychodzi

      Usuń
  16. Nie wątpię w to, ze tego typu makijaże są niezwykle wymagające i podziwiam za tę cierpliwość do wykonywania tego tak dokładnie! Oby bardzo wpadły mi w oko, chociaż myślę, że to ten delikatny wygrywa dla mnie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądasz super,ta druga,nazwę ją "mroczną" też jest nieziemska.

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne zdjecia i super dobrane makijaże do klimatu zdjec! Ja mam nadzieje ze uda mi sie nauczyc w tym roku ‚sekretow’ makijazu i bede potrafiła siebie i innych super pomalowac do zdjec 😘 Bardziej przypadła mi do gustu mroczna wersja! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Makijaż przy sesji to element niezbędny. Pozwala dodatkowo zaakcentować klimat zdjęcia. Osobście wolę makijaże delikatne, ale skoro zdjęcie ma być mroczne, to i makijaż taki być musi. Dobra robota :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie wolę Cię w wersji delikatnej i dziewczęcej :) Ten mroczny klimat ma swój urok, ale pasuje bardziej do charakteryzacji w jakimś filmie czy teatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dē gustibus nōn est disputandum....obydwa nie moje...

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mi się podoba ten mroczny makijaż ale nie wiem jak sama bym w takim wyglądała. Szkoda ze nie podajesz konkretnych kosmetyków jakie używasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. No, ładnie. Kocham czarny, ale jakoś do makijażu mi nie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ty jesteś śliczna.
    Makijaże tylko podkreślają tę ładną buzię.
    A fotograf to albo zakochany albo mistrz.
    Zdjęcia cudowne.

    OdpowiedzUsuń