czwartek, 9 listopada 2017

Święta - Sylwester ... stylizacja pierwsza

      Związku z  tym, że wielkimi krokami zbliżają się święta ale również sylwester i nowy rok postanowiłam dla was przygotować pierwszą stylizację na te okazje.  Są to wyjątkowe dni w roku wiele osób szuka odpowiedniej kreacji bardzo długo, porównują, kalkulują - ja to zadanie ułatwię. 
    Ja wybrałam swoją z mojego ulubionego sklepu Bonprix  ciuchy są bardzo wysokiej jakości, zamawiam już tam kilka lat i nie zawiodłam się ani razu - mam zaufanie do tej firmy i posiadam z niej sukienki, żakiety, buty itp.  Więc i tym razem prezentuję wam stylizację z tego sklepu. 
Moja propozycja na świąteczne dni to właśnie sukienka i czółenka, moim zdaniem ta kreacja idealnie nadaje się na kolację wigilijną, spotkanie rodzinne czy imprezę sylwestrową. Ciuszek jest bardzo wygodny, idealnie dopasowany dodatkowo cudownie się prezentuje górna część jest wykonana z czarnej modnej koronki dodaje to szyku i elegancji a dolna ozdobiona ślicznymi złotymi nadrukami, całość wygląda fenomenalnie. 
 Buty wybrałam również czarne, są bardzo wygodne obcas nie jest wysoki co pozwala czuć się komfortowo i z pewnością można w nich przetańczyć całą noc i nie martwić się o bolące nogi na drugi dzień. Świetnie wyglądają, są dopasowane osobiście mam rozmiar 36 więc taki zamówiłam i są akurat nic mi nie odstaje nie są za duże wszystko jest tak jak powinno być, bez przeszkód tańczę w nich skaczę i brak jakichkolwiek otarć  jestem bardzo z nich zadowolona.
       Dla mnie jest to idealna stylizacja na święta i sylwestra. Nie tylko się wspaniale prezentują ale też w rewelacyjnej cenie. Wyjątkowa stylizacja dla wyjątkowych kobiet. Polecam wszystkim. 

sukienka - kup tutaj
 czółenka - kup tutaj  





103 komentarze:

  1. Pierwsza kreacja bardzo przykuła moją uwagę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała stylizacja ♥ Bardzo inspirująca. Z ogromną przyjemnością trafiam do grona Twoich obserwujących :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja zupełnie nie w moich klimatach, ale na sylwestową noc w sam raz dla innych kobiet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma jest świetna pewnie byś znalazła coś dla siebie ;**

      Usuń
  4. Piękna stylizacja wstawiaj takich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie zdecydowanie za wcześnie na tematy sylwestrowe oraz świąteczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie, zawsze lepiej wcześniej szukać niż potem biegiem ;*

      Usuń
  6. piękna sukienka, ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaka piękna stylizacja! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ladnie sie prezentujesz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała sukienka i piękne buty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia, śliczna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie, naprawdę bardzo ładna stylizacja. Jestem tutaj drugi raz, ale bardzo podobają mi się Twoje posty, a więc zostanę na dłużej :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa sukienka! Czerń przeważa, ale pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czułenka cudowne cała stylizacja mega ide na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny look ! Buty skradły moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna ta spódnica. Elegancko i szykownie, jak powinno być w swieta

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne buty! *.* Cała stylizacja na 5+ <3

    OdpowiedzUsuń
  17. O jaka śliczna stylizacja :) Co prawda my z bonprix nic jeszcze nie mamy, ale po samych zdjęciach widzimy, że to firma godna polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ojej sliczna stylizacja! Własnie szukam czegos podobnego na studniówkę i wesele! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sukienka jak znalazł na sylwestra! Ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękna stylizacja i cudowne buty. Zainspirowałaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna sukienka idealna na wesele.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie, świetna kreacja na sylwestra.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne butki i sukienka też piękna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kobieco i elegancko! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka jest rewelacyjna, ekstra, po prostu super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sylwester i święta to taki czas, kiedy każda kobieta uświadamia sobie, że pomimo całej szafy ubrań nie ma co na siebie włożyć. Od lat w tym okresie jestem w podróży i nie przejmuje się stylizacją!

    OdpowiedzUsuń
  27. Pospieszyłaś się ;) bardzo mi się podoba sukienka, ale Sylwestra chyba spędzę w domu, więc stylizacją się nie przejmuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak zawsze na zakończenie liceum sukienkę szukałam rok przed hehe

      Usuń
  28. Ja to jeszcze w ogóle o tym nie myślałam, ale może faktycznie warto się już na tym zacząć zastanawiać, bo widmo jak szybko mija ten czas. Co do stylizacji to górna część sukienki bardzo mi się podoba, natomiast dół jakoś mnie nie przekonuje.
    Pozdrawiam serdecznie, Natalia!

    OdpowiedzUsuń
  29. Spoko zdjęcia ale jeszcze fajniejsze byłyby gdybyś się uśmiechała :D ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Uśmiechnij się ;) ps. przepiękne butki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz, stylizacja rzeczywiście od razu kojarzy się z Sylwestrem i Świętami. Ja jednak nie odnzlazłabym się w tak wielu bogatych fakturach ubrań. Co nie znaczy, że nie zwróciłabym uwagi na tak wystylizowaną kobietę na imprezie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest świetnie i idealnie na święta :D Z chęcią bym się podobnie ubrala :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne buciki :)
    Bardzo podoba mi się wygląd Twojego bloga, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia i świetna stylizacja ♥️

    OdpowiedzUsuń
  35. Doskonała stylizacja. Najbardziej podobają mi się buty <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Cała stylizacja świetna, ale buty boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia i sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Buty - piękne! Chociaż w moim wypadku bardzo skracałyby (i tak już krótkie) nogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawie prezentuje się ta sukienka, ale nie jest w moim klimacie. ;) Z Bonprix też kiedyś zamawiałam, ale od kilku lat tego nie robię - zaglądam częściej do sieciówek, szmateksów, a ostatnio uzależniłam się od Zalando-Lounge. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow ciekawa sukienka i świetnie się w niej prezentujesz. Bonprix ma w asortymencie naprawdę świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna i elegancka stylizacja. Może i mnie zainspiruje :D

    OdpowiedzUsuń