czwartek, 26 października 2017

Moje ulubione - Deichmann

          Mam wiele ulubionych marek zarówno odzieżowych, obuwniczych czy nawet kosmetycznych, aż ciężko wybrać najlepsze ale są takie które moim zdaniem zasługują na wyróżnienie.
          W innym poście opisałam firmę Bonprix jako jedną z moich najbardziej cenionych sklepów z ubraniami, kupuję tam bardzo często ale to nie tylko tam zamawiam lubię również HM, Zarę, Reserved bynajmniej o nich innym razem.
          Jeżeli chodzi o firmy obuwnicze to z pewnością na uwagę zasługują Deichmann, CCC tam najczęściej robię zakupy, często jednak wybieram Deichmanna. Nabywam od nich obuwie już kilka lat i ani razu nie zawiodłam się na ich produktach. 
           Deichmann ma szeroki wybór butów każdy na pewno znajdzie coś dla siebie : sportowe, baleriny,  czółenka, sandały, klapki, botki oraz kozaki również mężczyźni i dzieci będą zadowoleni z oferty dla nich, to jest sklep dla wszystkich nie zależnie od wieku. Moje odczucia bardzo pozytywne pierwszą swoją parę nabyłam w pierwszej gimnazjum i były to czarne baleriny uwielbiałam je nosiłam przez trzy lata aż całe się nie rozkleiły a chodziłam wszędzie do szkoły na spacery a nawet na boisko grać w piłkę więc wytrzymałe były. Było to dawno mimo to kupuję tam do dziś i mam zaufanie do tej marki. Czółenka botki  czy kozaki wszystkie buty z sklepu pięknie się prezentują i pasują do wielu stylizacji np. balerinki bo leginsów i topu, kozaki do bawełnianej sukienki i sztucznego futerka, sandałki latem do spódniczki i krótkiej koszulki, a sportowe świetnie prezentują się na boisku. Propozycji jest wiele sami wybierzcie co wam najlepiej się podoba. 
            Osobiście bardzo lubię tę firmę i polecam par mam dużo kozaki botki czółenka czy sandałki wybieram je na spotkania z koleżankami jak na sesje zdjęciowe są wygodne i czuję się w nich komfortowo. Jakie wasze są odczucia, czy kupujecie tam a może polecacie inne piszcie w komentarzach. 
Fot : Jakub Malinowski

 Botki z Deichamanna świetnie sprawdzają się w jesiennych stylizacjach, wyglądają elegancko  pasują do wszystkiego akurat ja zestawiłam je z czarną spódnicą i czerwoną bluzką, do tego założyłam złoty łańcuszek. Buty bardzo wygodne sesja trwała około dwóch godzin a ja nie martwiłam się, że będę mieć pokaleczone nogi.
Fot : Bartosz Maciejewski
Uwielbiam te kozaki kupiłam je do szkoły obcas na zdjęciu wydaje się wysoki ale są bardzo wygodne, chodziłam po szkole w nich nawet osiem godzin i nie bolały mnie nogi, często wydaje się, że skoro wysokie to będą niewygodne ale w tym przypadku to się nie sprawdza, fantastycznie się w nich chodzi i prezentują się znakomicie w każdej stylizacji często zakładałam je najczęściej do sukienek, bynajmniej na tę sesję postanowiłam ubrać leginsy i również czerwoną bluzkę ( bardzo ją lubię jest moją ulubioną jaką mam ) w tych kozakach komfort zarówno w szkole jak na sesji 100 %

75 komentarzy:

  1. Tam są bardzo dużo rzeczy który można kupić w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co ja dobrze pamiętam tam można buty, spodnie, kurtki to dla mężczyzn a dla kobiet w typu jak sukienki, spódnice czy również kozaki tyle z tego pamiętam.

      Usuń
  2. Świetny look. ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. te kozaki są śliczne <3 w ogóle wyglądasz bardzo elegancko i sexy :) osobiście za obcasami nie przepadam i posiadam chyba tylko 1 botki więc nic nie polecę niestety :p aczkolwiek jeśli chodzi o sklepy obuwnicze to również Deichmann moim nr 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne stylizacje! Uwielbiam połączenie czerwieni i czerni <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię daichmanna, kupujemy tam buty całą rodziną😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Podziwiam, że dajesz radę chodzić w takich butach. Stylizacja dość odważna

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten drugi look jest cudowny, również kocham obcasy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem zaglądam do Deichmanna, bo robią całkiem przyzwoitej jakości buty, a ostatnio nawet wpadła mi w oko torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne botki ale stawiam na kozaki super;

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne buty. Ja nie noszę butów na obcasach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te kozaki :) U mnie raczej takich nie ponoszę, ale chętnie miałabym coś podobnego w swojej szafie! Pierwsza stylóweczka także fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam taką czerwień! A Tobie w niej do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!śliczny czerwony kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie skomponowałaś stylizacje a twoje włosy są mega <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tez kupuje w Deichmanie i w CCC. Można znaleźć coś fajnego w przystepnej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacyjne kozaczki, ahhh! <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdeycodowanie wolę Deichmann od CCC :P Też tam często kupuję i to od lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego ja np. bardzo cienię sobie ten sklep

      Usuń
  19. jeśli chodzi o mnie to szczerze ,świetne obuwie zarówno sportowe jaki wizytowe. doskonała marka za przyzwoitą cenę .

    ps :)
    wyglądasz olśniewająco :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam wysokie obcasy ❤ pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  21. Sklep osobiście bardzo lubię, nie dość że mają wielki wybór to i atrakcyjne promocje :)
    Również często kupuje tam buciki dla siebie jak i dzieci.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne buty, chociaż ja bym w takich nie chodziła, bo jestem za wysoka. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakiś czas temu zdecydowanie wybierałam CCC, a Deichmann nie wchodził w grę. Później w sumie i tam udało mi się coś znaleźć. Teraz najczęściej zakupy robię online i tam gdzie znajdę coś, czego nigdzie nie ma, ale ich asortyment też jest bardzo ciekawy :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty swietnie leza na twoich nogach i super psują do stylizacji :) ja niestety nie jestem zadowolona z Deichmana bo musialam wiele razy reklamować buty ktore mi sie rozklejały i rozwalały :( buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podoba mi się ta spódniczka, lubię zestawienie czerwieni z czernią.

    OdpowiedzUsuń
  26. look z pierwszego zdjęcia mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze jakoś wolałam CCC, bo miałam po prosto lepszy dostęp, teraz widzę że w deichmannnie jest o wiele lepszy wybór, stylizacja cudowna, wyglądasz obłędnie w tej czerwieni <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te botki z pierwszej stylizacji :) Dawno nie byłam w Deichmannie szczerze mówiąc, czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Dawno nie kupowalam w Deichmann, częściej kupuję w CCC, a najchętniej buty Lasocki. Są jak na moja nogę szyte :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Botki zdecydowanie w moim stylu! ;) Deichmanna bardzo lubię, aktualnie mam inne, ale może w przyszłym sezonie się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnie zdjęcie jest śliczne! Lubie Deichmann :)

    OdpowiedzUsuń