poniedziałek, 25 września 2017

Sukienki

  Uwielbiam nosić sukienki , nie ważne czy jest zimno czy ciepło . Wybieram je na sesję jak i na spacer z koleżankami . Codziennie zakładałam je do szkoły . Są dla mnie bardzo wygodne i pięknie się prezentują . Moje ulubione kolory to czerwony i czarny ale mam też , je w innych kolorach , tym razem prezentuję 2 stylizacje z sukienkami wybierzcie która wam się bardziej podoba . I piszcie co wy sądzicie  o sukienkach lubicie nosić je na co dzień czy tylko na wyjątkowe okazje . 
fot : Jarosław Piasecki


 



autoportret

79 komentarzy:

  1. Klasę albo się ma albo nie - Ty ją masz :)
    Sukienki lubię bardzo - zatem czekam na coś w jesienno-zimowej otoczce :) Z tej -podoba mi się niebieska - ale umarzłąbym jak nie wiem co :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie są te beżowe koturny! Na następne lato sprawię sobie takie same :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja się jakoś w sukienkach nie umiem odnaleźć, to dla mnie strój wyjściowy. Fajna byłaby pierwsza stylizacja, ale górna część tej sukienki mi nie pasuje. Za to drugie zdjęcie całkiem ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sukienki noszę tylko wtedy, kiedy nie muszę zakładać do nich rajstop.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyglądasz w tych sukienkach :)

    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przeginaj z tymi reklamami na czyimś blogu bo to już przesada

      Usuń
  6. Ta niebieska, omg jaki kolor cudny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie są przepiękne, jednak ta boska niebieska chyba przemawia do mnie bardziej! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie sukienki są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam bardzo podobną sukienkę do tej pierwszej, praktycznie identyczną

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza sukienka jest przepiękna! A druga taka zwiewna, dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne niesamowite zdjęcia. http://erramood.blogspot.com/2017/09/letnie-wspomnienie.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze ta niebieska wygląda jak z bajki! Autentycznie no księżniczka. Choć pierwsza stylizacja też wygląda naprawdę całkiem w porządku
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia jak z bajki, fakt! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Drugie zdjęcie to sztos! <3 Ah... ślicznie Ci w sukienkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ta niebieska sukienka piękna :)


    pozdrawiam i zapraszam do mnie :) https://photolovepodrugiejstronie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie sukienki są śliczne, ale bardziej podoba mi się ta pierwsza. Jeśli chodzi o mnie, to ja sukienki noszę dość sporadycznie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ta niebieska... Jeju cudo! Ja uwielbiam sukienki, ale jakoś nie byłam w stanie się odważyć żeby zrobić w nich zdjęcia ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak na mój gust wszystkie fajnie :D
    Pozdrawiam ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsza sukienka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ślicznie wyglądasz i bardzo łądne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie ta niebieska sukienka jest bardzo ładna a tych długich nóg tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście nie lubię chodzić w sukienkach, ale bardzo podoba mi się pierwsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienki osobiście mi sie podobają jednak najbardziej chyba ta pierwsza ;)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza stylizacja bardzo mnie do siebie przekonała. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjęcia :-) Osobiście uwielbiam sukienki, moja praca na nie nie pozwala, ale póki jestem na urlopie wychowawczym, korzystam jak mogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sliczne stylizacje, ja nigdy nie czulam sie dobrze w sukienkach ale ciesze sie ze tobie przypadly do gustu :)
    https://rosierlune.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  27. Obie sukienki są cudowne!
    Ta niebieska zachwyciła mnie przede wszystkim głębią koloru ;)

    Cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdjęcie w granatowej sukience jest niesamowicie piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Osobiście nie przepadam za sukienkami, jednak ta pierwsza jest śliczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyszłaś w nich. A co do sukienek to moja dziewczyna rzadko nosi, ale może kiedyś się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję , no wiesz każdy lubi co innego ja np. w spodniach nienawidzę chodzić źle się w nich czuje za to sukienki spódnice uwielbiam

      Usuń
  31. fajny blog, obserwuję
    ja tezlubię

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam sukienki - są idealne na każdą okazję :) Niebieska - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienki to obligatoryjny element kobiecej garderoby ;) te, które zaprezentowałaś są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pierwsza -przeboska ;D idealna na studniówkę bym powiedziała :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama nie przepadam za sukienkami, ale Ty prezentujesz się w nich super. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow! Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń