czwartek, 21 września 2017

NATURALNYM FUTROM STANOWCZE - NIE !!!

Niedawno widziałam post na FB dotyczący naturalnych futer , przeraziło mnie ile przez to ginie niewinnych zwierząt i jak one są traktowane , dlatego takiemu odzieniu mówię stanowcze NIE . Uwielbiam wszystkie zwierzaki i nie zgadzam się z ich losem . Tym bardziej , że sztuczne futerka są równie efektowne i ślicznie się prezentują , ponad to na rynku jest wiele innych pięknych kurtek czy płaszczy . Nie kupujcie naturalnych futer , kto się ze mną zgadza udostępnia ten post , im więcej osób się przyłączy tym więcej zwierząt mam nadzieje uda się uratować od tego strasznego losu . 

A o to moje sztuczne futerka  : 




fot : Bartosz Maciejewski 



fot : Jakub Malinowski

67 komentarzy:

  1. dokładnie lepiej sztuczne jak prawdziwe , szkoda zwierząt !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem przeciw naturalnym futrom... U mnie w mieście a raczej w okolicach - jest kilka ferm norek :( Jest to najlepiej płatna praca w regionie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak tylko jak by nie było kupujących tego to wtedy by nie zabijali zwierząt

      Usuń
  3. Piękne stylizacje. Zgadzam się z Tobą w zupełności, na rynku jest dostępnych tyle różnych produktów, tyle zamienników, że naprawdę można oszczędzić wielu zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow dla mnie bomba a te futra to prawdziwe cudo ����

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także nie mogłabym założyć naturalnego futra :/, sztuczne tak naturalne nie!
    Piękne stylizacje :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem przeciwna zabijaniu zwierząt na futra! To niewiarygodne że niektórzy ludzie wciąż widzą w tym coś "luksusowego"...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne futerka. Uwielbiam futrzaki, oczywiście sztuczne. Na moim blogu też akurat jest stylizacja z futerkiem, a właściwie futrzaną kamizelką. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post! Rzeczywistość ferm jest przygnębiająca. Zwierzęta spędzają tam całe życie w ciasnych klatkach, w których nie mogą realizować swoich naturalnych potrzeb. Często zaniedbane i nieleczone, muszą znosić niepotrzebny ból i cierpienie. Później giną okrutną śmiercią. Cieszę się z faktu, że coraz więcej osób to dostrzega :)

    Zachęcam do podpisania :

    http://www.otwarteklatki.pl/petycja-zakaz/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję .. mam nadzieje , że dużo ludzi się tym problemem zainteresuje i zwierzęta przestaną być zabijane

      Usuń
  9. Piękne to czarne futro i super że nie popierasz zabijania zwierząt dla ubrań

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem tego samego zdania, jak można tak bestialsko traktować zwierzęta...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą - na szczęście coraz więcej kobiet jest świadomych i wybiera futra sztuczne.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również nie lubię naturalnych futer...

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście nie gustuje w futrach, ale również jestem za sztucznymi. Są o wiele tańsze, a przede wszystkim nie ginie tyle bezbronnych zwierząt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oba futerka sa piękne, ale to carne podbiło moje serducho :D
    Jejka tak zimowo się zrobiło :(

    zrobić :D

    Buziaki
    Z miłości do książek

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładne futerka!
    Ja także nie zgadzam się z przerabianiem zwierząt na ubranie.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia przyznam że piękne, natomiast co do treści posta - zgodzę się!

    Pozdrawiam
    http://alex-faashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz racje :) tez jestem przeciwko naturalnym furtrom

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się z tobą w stu procentach. Produkcja futer to czyste okrucieństwo, które tylko zaspokaja ludzką próżność. A przecież sztuczne alternatywy są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też wybieram sztuczne, żeby nie nosić na sobie skóry martwego zwierzęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciesze się bardzo , że jest więcej osób co zwracają na to uwagę :))

      Usuń
  20. Super ! Podoba mi się że o tym piszesz. Bardzo dobrze jest mówić światu o ekologi i prawach zwierząt. Tak trzymać. Masz bardzo ładnego bloga :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko sztuczne!


    www.errorkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam takie samo zdanie - sztuczne futra są równie ładne, ale nie wiążą się z cierpieniem niewinnych zwierząt

    OdpowiedzUsuń
  23. Pomijając nawet kwestie traktowania zwierząt, bo dla mnie to niedopuszczalne, futra naturalne mają bardzo charakterystyczny zapach, który dla mnie jest okropny. Bleeee... A twoje sztuczne futerka wyglądają bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdecydowanie sztuczne, niech żyją sobie te zwierzęta :)
    Skoro my i tak możemy mieć to futro, tyle że z innego materiału to czemu nie, sumienie też mamy czyste :D

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Futerka jakoś mnie do siebie nie przekonują, ale każdy lubi coś innego, i taka różnorodność jest mile widziana. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak bym miała wybierać, to chyba pierwsze wygrałoby. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cóż... ja naturalnego futra na ten moment raczej nie kupię z innego, bardzo banalnego powodu: są po prostu drogie. Poza tym mam słabość do wełny, takie futrzaki mnie nie przekonują wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się, również jestem przeciwna naturalnym futrom!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja osobiście nie przepadam za futrami, czy to sztucznymi czy prawdziwymi... Ale Twoje są bardzo ładne!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też jakoś nie przepadam za futrem mimo źe to oznaka luksusu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wyglądasz niesamowicie na tych zdjeciach:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/09/peleryna-z-kapturem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń