piątek, 29 września 2017

Moje ulubione - Bonprix

   W Bonprixie kupuje już cztery lata . Pierwsze swoje zamówienie złożyłam gdy zaczęłam chodzić do liceum . Szukałam wtedy eleganckich , dobrych jakościowo ubrań . Gdy obejrzałam katalog tej firmy pomyślałam sobie ,, a spróbuję zamówię zobaczymy jakie będą ,, i od tej pory jestem stałą klientką . 
   Najpierw sprawiłam sobie komplet - żakiet i leginsy do tego niebieską koszulę i trampki w czachy  mam te rzeczy do tej pory ,  po wielokrotnym praniu  nie zmechaciły się ani nie wyblakły . Z tej marki mam również kilka sukienek niektóre mają już dwa lata i wyglądają świetnie .  Zakładam je na sesje zdjęciowe , do koleżanek na spacery i nie tylko  . 

Polecam i zapraszam na zakupy .. w linkach  prezentuję swoje propozycje ubrań . Uważam , że każdy znajdzie tam coś dla siebie .

Propozycja ode mnie - żakiet . Więcej ubrań - idź do sklepu  
 Propozycja ode mnie - sukienka . Więcej ubrań - idź do sklepu .

 Tak prezentują się ubrania z firmy Bonprix





94 komentarze:

  1. Nie miałam jeszcze okazji nic kupić w tym sklepie. Z tego wszystkiego zaraz przejrzę ich ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo często zamawiałam z bonprix. A ta kolorowa sukienka jest śliczna! Pięknie się w niej prezentujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam zawsze można coś ciekawego znaleźć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie akurat ja w tym poście przedstawiłam w linku jedną propozycję sukienki i żakietu ale każdy na pewno znajdzie coś dla siebie .

      Usuń
  4. super sukienki, ale ta niebieska mi sie lepiej podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. W Bonprixie ? nie byłam
    https://izabelaszymura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądasz na tych zdjęciach. Założę się, kiedyś dostaniesz propozycję być modelką.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam 20 sesji zdjęciowych i szykuję się do kolejnych :)) I dziękuje

      Usuń
  7. Ja jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z Bonprix :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez lubie Bonprix! Pieknie wygladasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z tym sklepem. Fajne ciuszki! Ta czarna sukienka na drugim zdjęciu bardzo mi się podoba. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. znam ten sklep przez wiele lat dostawałam od nich gazetki reklamowe ale nie miałam przyjemności zrobić tam zakupów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądasz nieziemsko,lubię czarny kolor a ta sukienka jest super.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza sukienka ma piękne kolorki, lecz mała czarna to zdecydowanie coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, jesteś bardzo atrakcyjna kobietą :) A wpis równie ciekawy, zdarza mi sie robić zakupy w bonprix

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię sklep Bonprix, mam chyba stamtąd sweter i jest super! Ta kolorowa sukienka jest obłędna.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjnie wyglądasz w tych sukieneczkach :)
    Znam Bonprix, ale nigdy nie zamawiałam na tej stronie.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie w nich wyglądasz! Szczególnie ta kolorowa idealnie kontrastuje z Twoimi włosami. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorowa sukienka jest śliczna! Ja mam czasem problem z doborem rozmiarow w bpc i czasem musze odsylac :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ... na mnie rozmiar który zamawiam pasuje idealnie aa często jak chciałam kupować w galeriach nigdy nie było rozmiaru

      Usuń
  18. Mama ciągle mówi o tym bonprixie, ale ja przeglądałam kilka ich magazynów i zupełnie nic mi się nie podobało. Nie mój styl. :P
    Oczyoutsidera blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam tam problem z rozmiarami, zupełnie się nie zgadzają!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tej kolorowej - do tego czerwone usta i wyglądasz jak milion dolarów! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow jak pięknie wyglądasz w tych stylizacjach <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorowa sukienka bardzo ładnie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia i te sukienki na prawdę przepiękne a głównie ta pierwsza :) Lubię Bonprix i na pewno skuszę się na jakieś ciuchy od nich :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja ciocia często u nich kupuje, a ja mam jedynie 2 rzeczy, choć przeglądam każdy katalog ;) zapraszam! https://juliamickiewicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Obie sukienki są śliczne, ale czarna bardziej w moim stylu. Sklep znam i lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne zdjęcia :) mi akurat ciężko przekonać się do kupowania ubrań przez internet, zawsze wolę coś przymierzyć i na żywo zobaczyć jak wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje ja np nie lubię kupować w sklepach stacjonarnych bo nigdy mojego rozmiaru nie ma

      Usuń
  27. Ciekawe stylizacje. Ja uwielbiam zakupy internetowe. W większości kupuję w tych samych firmach, więc z rozmiarem się nie mylę. No i nie ma odciśniętych podkładów na ubraniach (blech).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo dokładnie , ale zamawianie w internecie jest wygodne , nie lubię chodzić na zakupy o galerii są nudne i męczące , jak coś kupuję to daną rzecz i tyle

      Usuń
  28. Kupuję tam od lat. Bardzo się ucieszyłam, kiedy wprowadzili możliwość przedpłaty szybkim przelewem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne ubrania :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Super, nigdy i tym nie slyszalam. Dzieki za cynk.

    OdpowiedzUsuń
  31. sukienka wygląda prześlicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ta sukienka jest cudowna! Sama nigdy nie kupowałam w Bonprix, ale widziałam w katalog kilka ciekawych rzeczy :)

    Zapraszam do siebie http://nouw.com/sylviastyle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W internecie jest więcej propozycji
      ps. link nad zdjęciami

      Usuń
  33. Piękne sukienki :) Też kiedyś tam kupiłam coś

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie sukienki piękne, najładniejsza jest ta kolorowa :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Kiedy to ja ostatni raz widziałem od nich katalog - wieczność temu

    OdpowiedzUsuń
  36. super sukienka :)

    www.errorkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Super te sukieneczki :) A bonprixa znam i lubię odkąd powstał :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kolorowa kieca świetna!
    A mala czarna, no każda kobieta powinna miec takową w szafie.
    Ja nie mam XD mam czarną spodnice XD liczy sie?

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczne te sukienki, też kupuję czasem w bonprix :)

    OdpowiedzUsuń